Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Verbeterpunten forum

Ga naar beneden 
+2
BryanC
Joske47
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
MelvinBraam

MelvinBraam


Posts : 579
Join date : 09-11-19

Verbeterpunten forum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verbeterpunten forum   Verbeterpunten forum - Pagina 2 Emptyvr 13 nov - 21:32:08

Kunske schreef:
Misschien een idee om 3 neo's tegelijk laten lopen op hetzelfde tijdstip.

2 toppers met elkaar of 1 topper met een renner subtop. Zodat ze toch moeten gaan gokken welke renner van die wil ik het liefste. Hierdoor gaat toch aardig wat geld uit verwacht ik. Deze toppers verdeel je over de week elke dag 2 toppers op een vasttijdstip. Deze renners stel je van te voren vast welke dat moeten zijn. De top 15 of de top 20.

De andere neo's mogen gewoon geplaatst worden wanneer ze willen.

Ik denk dat dit helemaal niet gaat werken. Op deze manier hebben de grote budgetten nog minder concurentie omdat zij dus weten dat mogelijk andere grote budgetten zich niet bezig gaan houden met de deadline. En wanneer de grote budgetten allemaal opdezelfde gaan bieden, is het mogelijk dat er een topper voor een extreem klein bedrag weg gaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
MelvinBraam

MelvinBraam


Posts : 579
Join date : 09-11-19

Verbeterpunten forum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verbeterpunten forum   Verbeterpunten forum - Pagina 2 Emptyvr 13 nov - 21:54:26

Ik denk dat het enige wat je eigenlijk kan veranderen zonder het spel aan te tasten, is de volgorde van de deadlines. Mogelijk kunnen de volgorde van de eerste neo plekken worden ingevuld door de Admins of via een ranking/ loting...

Ik noem iets, de renners van top 5 avenir(of renners met enkele top 5 etappe uitslagen), gent, lombardije, baby giro etc. worden in volgorde van prestaties aflopend al geplaatst. (nader te bepalen over de volgorde) Of dat de admins de volgorde bepalen van de eerste 10+- renners. Dit laatste is mogelijk beter aangezien er ook steeds vaker junioren die de beloften overslaan een contract krijgen bij de profs. Hierdoor krijg je in ieder geval de situatie dat alle grote budgetten nog beschikbaar zijn om mee te bieden bij de eerste deadlines. Natuurlijk kan er altijd een renner relatief goedkoop doorheen glippen, maar das ook de kunst van het spel.
Het grootste gedeelte licht natuurlijk bij de managers zelf. Als (bijna)niemand mee biedt, al is het maar alleen om de prijs op te drijven, zullen er altijd neos erg goedkoop weg gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rawolf

Rawolf


Posts : 960
Join date : 16-11-20

Verbeterpunten forum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verbeterpunten forum   Verbeterpunten forum - Pagina 2 Emptyza 7 jan - 15:45:16

wat als je prijzen niet meer in de prijzenkast passen? Ik denk alvast vooruit
Terug naar boven Ga naar beneden
MelvinBraam

MelvinBraam


Posts : 579
Join date : 09-11-19

Verbeterpunten forum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verbeterpunten forum   Verbeterpunten forum - Pagina 2 Emptyza 7 jan - 18:15:14

Dat je naar beneden kan scrollen omlaag of kleinere pictogrammen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Verbeterpunten forum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verbeterpunten forum   Verbeterpunten forum - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Verbeterpunten forum
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Algemeen :: Algemeen forum-
Ga naar: