Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Nieuwe teampagina's

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Timodej

Timodej


Posts : 1100
Join date : 11-11-19
Age : 33
Location : Rotterdam

Nieuwe teampagina's Empty
BerichtOnderwerp: Nieuwe teampagina's   Nieuwe teampagina's Emptydi 15 dec - 12:56:13

De afgelopen weken ben ik druk in de weer geweest om een betere manier te vinden om de teampagina's weer te geven, in plaats van de "lelijke" Google sheets pagina's die het waren. Ik meen deze te hebben gevonden. Nog steeds worden deze gehost vanuit onze Google sheets pagina, maar nu embedded op de site via HTML. Om dit goed te laten werken is er echter een aanpassing in de instellingen van ieder van jullie noodzakelijk.

Wijziging instellingen
Het wijzigen van de instellingen is simpel en gaat als volgt:
Nieuwe teampagina's Screen13 --> Nieuwe teampagina's Screen12 --> Nieuwe teampagina's Screen14 = Nieuwe teampagina's Screen15

De nieuwe pagina
Als alles goed staat ingesteld ziet de pagina er ongeveer uit als volgt.
Nieuwe teampagina's Img_d310

Je kunt controleren of dit voor jou zo is door mijn voorbeeldpagina te bezoeken. Met ingang van het nieuwe seizoen zal ik deze pagina's voor iedereen instellen.

Aanvullingen, opmerkingen en verzoeken
Heb je nog meer wensen, zou je de pagina anders willen zien of heb je andere opmerkingen? Laat het hieronder weten.

Joske47, Bennyboy, MelvinBraam, ZwartebroekengeIetrui en Jappe666 vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuwe teampagina's
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuwe Admins
» Nieuwe FTs in januari 2021
» Persconferentie nieuwe manager
» Nieuwe shirts DELKOrenners

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Aankondigingen :: Adminbericht-
Ga naar: