Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal PDM-IAM Cycling

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
MelvinBraam

MelvinBraam


Posts : 579
Join date : 09-11-19

Deal PDM-IAM Cycling Empty
BerichtOnderwerp: Deal PDM-IAM Cycling   Deal PDM-IAM Cycling Emptyza 23 jan - 18:38:52

Naar PDM: Damien Touze
Naar IAM: Francesco Gavazzi+10 mil

Touze gehaald als handelswaar. Vind hem zeker een interessante renner, maar vind hem een te groot risico. Bij deze gaat hij mijn team verlaten voor stabiele waarde. Gavazzi heeft een sv van 70 miljoen. De 10 mil was erbij nodig om mij doen overhalen. Het team raakt zo mooi verdeeld tussen jonge broekies en oude sv.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowtosti

Flowtosti


Posts : 993
Join date : 09-11-19

Deal PDM-IAM Cycling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal PDM-IAM Cycling   Deal PDM-IAM Cycling Emptyza 23 jan - 18:53:21

Deal klopt hoor!

Enig risico brengt Touze wel met zich mee, maar he, wie niet in mijn team? Hij is pas 24 jaar en draait toch al maar jaar mee. Af en toe laat hij tussen de profs al flarden zien van de sprinter die hij was bij de junioren en u23. Kon in die categorieën mee met de besten in Roubaix en won sprints in de Avenir. Doordat er een paar mafketels van rond de 20 iedereen naar huis rijden lijkt een renner van 24 al oud, maar ik geloof heilig in zijn doorbraak dit jaar (of het komende). Touze lijkt ook een heuveltje te kunnen verteren en een oplopende finishstrook is spek naar bek. Bij AG2R heb ik ook meer vertrouwen dan bij Cofidis, kortom: heel blij mee!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal PDM-IAM Cycling
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» TL IAM Cycling
» IAM Cycling 2023
» IAM Cycling (IAM) 2024
» TL IAM Cycling 2024
» TL-IAM Cycling-2021

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: