Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal DKO - ARG

Ga naar beneden 
+3
hofsje
Patje
Rawolf
7 plaatsers
AuteurBericht
Rawolf

Rawolf


Posts : 960
Join date : 16-11-20

Deal DKO - ARG Empty
BerichtOnderwerp: Deal DKO - ARG   Deal DKO - ARG Emptyvr 8 apr - 22:16:03

Naar DKO:
matthews+aular

Naar ARG
honore+brandle+10

Verkoop Honore misschien niet op het beste moment, heeft heel veel pech gekent dit seizoen. Maar dit seizoen verwacht ik wel een stuk meer punten van Matthews.
Honore beetje tricky renner, hij was vorig jaar eigenlijk constant goed en dat leverde veel punten op maar heeft hij een specialiteit waardoor hij zoiets jaar in jaar uit kan herhalen? Weet ik niet. Dus mocht ook wel weg voor de juiste prijs.

Matthews natuurlijk gekend, gewoon een supergoeie renner die nog ff meekan.

Daarnaast komt Aular, leuk rennertje denk dat hij wel kan gaan meedoen in eendagswedstrijden van het 2e en 3e niveau. Zou op die manier een goeie renner kunnen worden voor dit spel. Vertrekker Brandle eigenlijk enkel SV.

MelvinBraam en WCEendT vinden dit bericht niet leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Patje

Patje


Posts : 198
Join date : 18-11-21

Deal DKO - ARG Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal DKO - ARG   Deal DKO - ARG Emptyza 9 apr - 12:05:28

Deal klopt.

Honoré vorig jaar heel goed, leek dicht bij de wereldtop te komen. Dit jaar deelt hij tot nu toe in de pech van zijn ploeg maar ik verwacht dat ik de komende jaren veel plezier aan hem ga beleven.
Brandle en 10 om wat zekere waarde te krijgen.

Matthews goed scorende renner maar bijna 32 jaar en lijkt me voorbij zijn hoogtepunt. Heb ook niet veel met hem als renner.
Aular stond al een tijdje op de tl, nooit een deftig voorstel voor gekregen, bij deze is hij dan ook weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
hofsje

hofsje


Posts : 616
Join date : 09-11-19
Age : 35

Deal DKO - ARG Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal DKO - ARG   Deal DKO - ARG Emptydo 14 apr - 22:22:25

Volgens de admins zou ik hier nog moeten aangeven of ik akkoord ben als coach van patje ,maar ik had bij patje aangegeven dat ik hem wel ervaren genoeg vond als spelers zijnde

Als coach wil ik deze deal annuleren ( maar als de admins vinden dat patje genoeg ervaring heeft in het spel gaat deze deal wel door )
Dus de admins mogen beslissen

MelvinBraam en WCEendT vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Bennyboy

Bennyboy


Posts : 2103
Join date : 02-11-19
Age : 34

Deal DKO - ARG Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal DKO - ARG   Deal DKO - ARG Emptyvr 15 apr - 7:01:41

Een coach ben je voor 6 maanden. Dus deze deal gaat niet door!

MelvinBraam en WCEendT vinden dit bericht leuk

Rawolf vindt dit bericht niet leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Rawolf

Rawolf


Posts : 960
Join date : 16-11-20

Deal DKO - ARG Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal DKO - ARG   Deal DKO - ARG Emptyvr 15 apr - 11:08:31

ben_pronk schreef:
Een coach ben je voor 6 maanden. Dus deze deal gaat niet door!

Perfect goeie deal afkeuren wegens een communicatiefoutje en dat een week na dato in een andere periode.... Ik vind deze gang van zaken grote onzin.

MelvinBraam vindt dit bericht niet leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
WCEendT

WCEendT


Posts : 780
Join date : 25-10-21
Age : 26

Deal DKO - ARG Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal DKO - ARG   Deal DKO - ARG Emptyvr 15 apr - 17:26:21

Adriaan had jij tegen Patje gezegd dat hij ervaren genoeg was en zelf deals mocht sluiten? Of hebben jullie het daar niet echt over gehad?

Anders vind ik het wel beetje naar om nu de deal af te keuren, nadat je hem eerst toestemming gaf. Ongeacht de periode van 6 maanden.

Deal op zich vind ik ook wat scheef, de deal is in het voordeel van degene waar 0 risico zit, dat zie je normaal liever andersom. Risico aan 1 kant, kans op winst of verlies, en dan de zekerheid aan de andere kant.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bennyboy

Bennyboy


Posts : 2103
Join date : 02-11-19
Age : 34

Deal DKO - ARG Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal DKO - ARG   Deal DKO - ARG Emptyvr 15 apr - 17:34:47

Soms duurt iets langer dan gepland.
Maar dat maakt opzich niet uit. Feit is dat je volgens de reglementen 6 maanden coach bent. Ook al vind je dat iemand ervaren genoeg is, dan nog moet de coach het hier bevestigen.
Het is allemaal om het spel in balans te houden en om nieuwe spelers te helpen met de opstart als manager.

Jullie zijn vrij om de onderhandeling te heropenen met goedkeuring van coach. Wat mij betreft zou de deal dan ook gewoon in P2 zijn, maar dat moet ik nog even overleggen mochten jullie tot een nieuw akkoord komen.


Laatst aangepast door ben_pronk op vr 15 apr - 17:35:20; in totaal 1 keer bewerkt

MelvinBraam vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
MelvinBraam

MelvinBraam


Posts : 580
Join date : 09-11-19

Deal DKO - ARG Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal DKO - ARG   Deal DKO - ARG Emptyvr 15 apr - 17:35:08

Rawolf, doe er een aantal 10tjes bij en het is prima
Terug naar boven Ga naar beneden
Rawolf

Rawolf


Posts : 960
Join date : 16-11-20

Deal DKO - ARG Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal DKO - ARG   Deal DKO - ARG Emptyvr 15 apr - 19:05:42

Mocht dit een scheve deal zijn kan ik erin komen dat deze word afgekeurd. Ongeacht de ongebruikelijke gang van zaken. Maar dat is hier niet het geval.


Aular en Brändle+cash kan je redelijk tegen elkaar wegstrepen

De feiten zijn dat Matthews 31 is en een SV heeft van 115 miljoen, vorig seizoen niks gewonnen heeft, en vorig seizoen minder punten heeft gescoord dan Honore. Dit seizoen is hij weer redelijk op dreef. -Zijn uitslagen in Amstel Gold race en Brabantse pijl mogen niet in de vergelijking worden opgenomen gezien die nog niet bekend waren ten tijde van deze deal.- Ik zou zeggen dat Matthews in een redelijk gunstig geval nog 60 miljoen aan punten haalt wat zijn waardering 175 maakt.

175 miljoen voor een gast (Honore) die op 24 jaar 550 punten scoort is gewoon goedkoop zelfs.

Nu slechte seizoensstart door ziekte, corona en 2 valpartijen maar vorig seizoen wel echt constant goed. Is geen eendagsvlieg dat sowieso niet. Ik snap dat veel managers afschrikken als ze naar Honore zn resultaten kijken dit seizoen maar ik weet eigenlijk wel zeker dat vorig seizoen een veel betere graadmeter is. Door wat ik zeg, alles wat Honore dit voorjaar heeft meegemaakt.

Ik kan zelf met een korte neus zeggen dat ik verlies maak in deze deal qua waarde, Honore stond ook op mijn TL als 200+. Toch is t aantrekkelijk voor mij omdat de punten van Matthews dit seizoen waarschijnlijk hoger liggen en zoals gekent ik voor een goede einduitslag wil gaan.

Je kan niet eerst niet coach zijn en dan toch opeens weer wel en als je een goede deal afkeurt kan je ook beter geen coach zijn. Wil dus sowieso de admins vragen zelf naar deze deal te kijken als zij vinden dat Patje nog een coach behoeft. Echter ook in dat geval zie ik geen optie waarin deze deal buiten de maat valt dus ga er vanuit dat deze alsnog in P1 doorgang kan vinden.





MelvinBraam vindt dit bericht niet leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
WCEendT

WCEendT


Posts : 780
Join date : 25-10-21
Age : 26

Deal DKO - ARG Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal DKO - ARG   Deal DKO - ARG Emptyvr 15 apr - 19:12:01

Citaat :
175 miljoen voor een gast (Honore) die op 24 jaar 550 punten scoort is gewoon goedkoop zelfs.
175 miljoen zit 0 winstmarge op zelfs als Honore dat niveau ooit nog haalt. Laat staan nu hij dat totaal niet doet.

Daarnaast is Aular mij al wel meer waard dan 35 mil.

De deal is gewoon best scheef, maar niet scheef genoeg om af te keuren was het niet voor het gedoe met coach.

Tl;dr
Er zijn deals geweest die schever waren, dus op basis daarvan zou ik hem niet afkeuren. Gedoe met coach staat daar los van.


Laatst aangepast door WCEendT op vr 15 apr - 19:14:52; in totaal 1 keer bewerkt

MelvinBraam vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Timodej

Timodej


Posts : 1100
Join date : 11-11-19
Age : 33
Location : Rotterdam

Deal DKO - ARG Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal DKO - ARG   Deal DKO - ARG Emptyvr 15 apr - 19:13:39

ben_pronk schreef:
Soms duurt iets langer dan gepland.
Maar dat maakt opzich niet uit. Feit is dat je volgens de reglementen 6 maanden coach bent. Ook al vind je dat iemand ervaren genoeg is, dan nog moet de coach het hier bevestigen.
Het is allemaal om het spel in balans te houden en om nieuwe spelers te helpen met de opstart als manager.

Jullie zijn vrij om de onderhandeling te heropenen met goedkeuring van coach. Wat mij betreft zou de deal dan ook gewoon in P2 zijn, maar dat moet ik nog even overleggen mochten jullie tot een nieuw akkoord komen.

Gezien de onbewuste communicatie onduidelijkheid waar beide betrokken managers geen schuld aan hebben en die ten grondslag ligt aan de vertraging kan ik me hier in vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rawolf

Rawolf


Posts : 960
Join date : 16-11-20

Deal DKO - ARG Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal DKO - ARG   Deal DKO - ARG Emptyvr 15 apr - 19:57:11

Timodej schreef:
ben_pronk schreef:
Soms duurt iets langer dan gepland.
Maar dat maakt opzich niet uit. Feit is dat je volgens de reglementen 6 maanden coach bent. Ook al vind je dat iemand ervaren genoeg is, dan nog moet de coach het hier bevestigen.
Het is allemaal om het spel in balans te houden en om nieuwe spelers te helpen met de opstart als manager.

Jullie zijn vrij om de onderhandeling te heropenen met goedkeuring van coach. Wat mij betreft zou de deal dan ook gewoon in P2 zijn, maar dat moet ik nog even overleggen mochten jullie tot een nieuw akkoord komen.

Gezien de onbewuste communicatie onduidelijkheid waar beide betrokken managers geen schuld aan hebben en die ten grondslag ligt aan de vertraging kan ik me hier in vinden.

.... zie mijn laatste comment, admins moeten naar mijn mening zelf inhoudelijk naar deze deal kijken want gewipwap met coachverhaal slaat nergens op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bennyboy

Bennyboy


Posts : 2103
Join date : 02-11-19
Age : 34

Deal DKO - ARG Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal DKO - ARG   Deal DKO - ARG Emptyvr 15 apr - 20:15:05

ben_pronk schreef:
Soms duurt iets langer dan gepland.
Maar dat maakt opzich niet uit. Feit is dat je volgens de reglementen 6 maanden coach bent. Ook al vind je dat iemand ervaren genoeg is, dan nog moet de coach het hier bevestigen.
Het is allemaal om het spel in balans te houden en om nieuwe spelers te helpen met de opstart als manager.

Jullie zijn vrij om de onderhandeling te heropenen met goedkeuring van coach. Wat mij betreft zou de deal dan ook gewoon in P2 zijn, maar dat moet ik nog even overleggen mochten jullie tot een nieuw akkoord komen.

Medeadmins zijn akkoord met dit voorstel.

WCEendT vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
hofsje

hofsje


Posts : 616
Join date : 09-11-19
Age : 35

Deal DKO - ARG Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal DKO - ARG   Deal DKO - ARG Emptyza 16 apr - 15:03:22

Ik ga me terug trekken als coach van Patje bij deze

MelvinBraam en WCEendT vinden dit bericht niet leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Timodej

Timodej


Posts : 1100
Join date : 11-11-19
Age : 33
Location : Rotterdam

Deal DKO - ARG Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal DKO - ARG   Deal DKO - ARG Emptyza 16 apr - 16:02:19

Rick Steggerda neemt jouw taken voor de resterende tijd (tot 20 juni) over.

Rick Steggerda en WCEendT vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Rawolf

Rawolf


Posts : 960
Join date : 16-11-20

Deal DKO - ARG Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal DKO - ARG   Deal DKO - ARG Emptyza 16 apr - 17:09:56

En hoe kijk jij naar deze deal? @Rick Steggerda

😅

WCEendT vindt dit bericht niet leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Deal DKO - ARG Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal DKO - ARG   Deal DKO - ARG Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal DKO - ARG
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal AST - GBM
» Deal TEL - GBM
» Deal PDM - BIA
» Deal AND - UNI
» Deal MUN - MAP

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Afgeketste transfers-
Ga naar: