Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 1e officiële waarschuwing Pozzovivo112 (DIS)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Bennyboy

Bennyboy


Posts : 2103
Join date : 02-11-19
Age : 34

1e officiële waarschuwing Pozzovivo112 (DIS)  Empty
BerichtOnderwerp: 1e officiële waarschuwing Pozzovivo112 (DIS)    1e officiële waarschuwing Pozzovivo112 (DIS)  Emptydo 13 okt - 14:14:29

Beste managers,
Wij hebben helaas meerdere klachten van managers gekregen dat er geen reactie komt op PM's/TL van @pozzovivo112.
Bij deze krijg je dus je eerste officiële waarschuwing. Graag horen wij van jou wat de reden hiervan is. Tot op heden blijkt namelijk wel dat je keurig en tijdig inlogt, dus blijkbaar vind je het spelletje nog leuk genoeg Smile.

Zie onderstaande link voor meer toelichting, van wat wij verstaan onder een actieve manager.
https://wielerklassiekers3.actieforum.com/t1603-reglement-aanvulling-inactiviteit
https://wielerklassiekers3.actieforum.com/t1597-aanpassing-omtrent-negeren-transferlijsten

Gr. namens de admins.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pozzovivo112

Pozzovivo112


Posts : 404
Join date : 09-11-19

1e officiële waarschuwing Pozzovivo112 (DIS)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1e officiële waarschuwing Pozzovivo112 (DIS)    1e officiële waarschuwing Pozzovivo112 (DIS)  Emptydi 18 okt - 7:24:41

Blijkbaar moet ik hier ook reageren.

Ik heb nog steeds interesse in het spel en kom zo goed als dagelijks 1 of meerdere keren online.

Ik maak ten laatste tegen komend weekend een nieuwe TL aan waar ik vanaf 0 kan beginnen en vanaf nu probeer ik te reageren op alle binnenkomende PM's.

Bennyboy, Rick Steggerda en Baske vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
 
1e officiële waarschuwing Pozzovivo112 (DIS)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» 1e officiële waarschuwing BryanC (team Sky)
» Officiele waarschuwing Casperge3
» 1e officiële waarschuwing Jappe666 (AFC)
» 2e officiële waarschuwing Jappe666 (AFC)
» 1e officiële waarschuwing Clement (AND)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Algemeen :: Algemeen forum-
Ga naar: