Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Even voor Rawolf gekopieerd uit het TL topic

Ga naar beneden 
+4
kschiffmacher
Rawolf
MelvinBraam
Rico
8 plaatsers
AuteurBericht
Rico

Rico


Posts : 221
Join date : 05-10-22

Even voor Rawolf gekopieerd uit het TL topic Empty
BerichtOnderwerp: Even voor Rawolf gekopieerd uit het TL topic   Even voor Rawolf gekopieerd uit het TL topic Emptydi 28 nov - 11:09:20

Rawolf schreef:
Bennyboy schreef:
Bennyboy schreef:
Deze deal staat mede door een binnengekomen klacht ter discussie bij de admins. Later meer!

Ondanks dat we vinden dat Patje iets teveel betaald heeft, kunnen we volgens onze normen deze deal niet afkeuren. Deze gaat dus gewoon door.
@patje en @Joske47 : hartelijk dank voor jullie snelle medewerking en succes met de nieuwe aankopen.

Ik heb geen problemen in deze deal hoor maar wat zijn 'onze normen'?
Edit Admin. Geen reacties in TL topic
Terug naar boven Ga naar beneden
Mochie07

Mochie07


Posts : 982
Join date : 09-11-19
Age : 29

Even voor Rawolf gekopieerd uit het TL topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voor Rawolf gekopieerd uit het TL topic   Even voor Rawolf gekopieerd uit het TL topic Emptydi 28 nov - 12:04:37

Hi Rico,

Wij hebben een richtlijn voor onszelf opgesteld die indiceert wanneer een deal mogelijk afgekeurd moet worden.

Dit is een richtlijn en geen harde regel. Vandaar dat we deze niet in reglementen hebben vastgelegd. Het is meer een tool voor onszelf om ervoor te zorgen dat we altijd met dezelfde maat meten.

Er zijn natuurlijk altijd omstandigheden die elke deal anders maken. Waarde in cash of SV heeft bijvoorbeeld minder mogelijke variatie dan waarde in talenten. Vandaar dat dit slechts een richtlijn is.

Deze raadplegen we al vanaf de start van het spel. Maar vooral achter de schermen.
Terug naar boven Ga naar beneden
MelvinBraam

MelvinBraam


Posts : 579
Join date : 09-11-19

Even voor Rawolf gekopieerd uit het TL topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voor Rawolf gekopieerd uit het TL topic   Even voor Rawolf gekopieerd uit het TL topic Emptydi 28 nov - 12:33:11

richtlijn = opinie vd 3 admins
Terug naar boven Ga naar beneden
Rawolf

Rawolf


Posts : 960
Join date : 16-11-20

Even voor Rawolf gekopieerd uit het TL topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voor Rawolf gekopieerd uit het TL topic   Even voor Rawolf gekopieerd uit het TL topic Emptydi 28 nov - 14:41:46

Timo was wel in staat een antwoord te formuleren op whatsapp;

"Bij dit soort grote deals een verschil in waarde van 10% van de totale deal waarde. Bij een deal van 400M totaal dus 40M"

Duidelijke richtlijn, zou wk1 (en2) ook moeten hebben. Hiermee is mijn vraag beantwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
kschiffmacher

kschiffmacher


Posts : 660
Join date : 01-11-19
Age : 37
Location : Harderwijk

Even voor Rawolf gekopieerd uit het TL topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voor Rawolf gekopieerd uit het TL topic   Even voor Rawolf gekopieerd uit het TL topic Emptydi 28 nov - 14:43:07

Rawolf schreef:
Timo was wel in staat een antwoord te formuleren op whatsapp;

"Bij dit soort grote deals een verschil in waarde van 10% van de totale deal waarde. Bij een deal van 400M totaal dus 40M"

Duidelijke richtlijn, zou wk1 (en2) ook moeten hebben. Hiermee is mijn vraag beantwoord.

Wie zegt dat die er niet is?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mochie07

Mochie07


Posts : 982
Join date : 09-11-19
Age : 29

Even voor Rawolf gekopieerd uit het TL topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voor Rawolf gekopieerd uit het TL topic   Even voor Rawolf gekopieerd uit het TL topic Emptydi 28 nov - 15:11:59

Precies. Sommige dingen is ook prima als het zich achter de schermen afspeelt lijkt me. Uiteindelijk is een groot gedeelte van het spel afhankelijk van hoe admins hun taken uitvoeren. Als daar altijd vraagtekens bij moeten komen heeft het hele spel in mijn ogen geen waarde.

Het idee is dat wordt bepaald of een deal in balans is. Dat doen wij naar eer en geweten en hebben we voor onszelf een zo consequent mogelijk systeem voor gemaakt. Dit is niet een standaard 10% voor elke deal maar neemt meerdere factoren mee. Het feit dat we het niet delen en in reglementen vastleggen doen we om niet bij elke deal enorme rekenmodellen te hoeven delen met bijbehorende variabelen die door iedereen weer net anders geïnterpreteerd worden.

Oftewel. Heb vertrouwen, wij doen niet zomaar iets. Er zit daadwerkelijk een idee achter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rawolf

Rawolf


Posts : 960
Join date : 16-11-20

Even voor Rawolf gekopieerd uit het TL topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voor Rawolf gekopieerd uit het TL topic   Even voor Rawolf gekopieerd uit het TL topic Emptydi 28 nov - 15:19:31

De transfercommissie op wk1 komt aan met redenen om deals goed te keuren als "deze managers zijn ervaren" en "deze coach is ervaren".

Dan kom je dus tot de conclusie dat je na die 2 uitspraken helemaal niks meer kan afkeuren want elke manager is ervaren of heeft een coach. Die wk1 transfercommissie kan dus afgeschaft worden.

Vandaar dat ik benieuwd was in enig inzicht hier naar het beslisproces
Terug naar boven Ga naar beneden
kschiffmacher

kschiffmacher


Posts : 660
Join date : 01-11-19
Age : 37
Location : Harderwijk

Even voor Rawolf gekopieerd uit het TL topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voor Rawolf gekopieerd uit het TL topic   Even voor Rawolf gekopieerd uit het TL topic Emptydi 28 nov - 15:43:23

Rawolf schreef:
De transfercommissie op wk1 komt aan met redenen om deals goed te keuren als "deze managers zijn ervaren" en "deze coach is ervaren".

Dan kom je dus tot de conclusie dat je na die 2 uitspraken helemaal niks meer kan afkeuren want elke manager is ervaren of heeft een coach. Die wk1 transfercommissie kan dus afgeschaft worden.

Vandaar dat ik benieuwd was in enig inzicht hier naar het beslisproces

Klagen over WK1 zou ik vooral op het forum van WK1 doen als je er iets mee wilt bereiken.

rage vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
WCEendT

WCEendT


Posts : 780
Join date : 25-10-21
Age : 26

Even voor Rawolf gekopieerd uit het TL topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voor Rawolf gekopieerd uit het TL topic   Even voor Rawolf gekopieerd uit het TL topic Emptywo 29 nov - 2:22:19

Joris creërt meer dan een verdubbeling van waarde met één deal, maar Patje is van mening dat ik altijd veel te veel vraag. Ik vind Lund ook leuk, maar dit bedrag ga je hem op dit moment nooit meer voor kwijtraken. Ronduit lachwekkende deal van iemand die altijd zegt niet mee te doen aan de bizarre WK3 prijzen. (Edit: ik bedenk mij dat dit WK3 is, dus eind volgend jaar vang je gewoon 300 mil voor Tobias omdat Melvin hem dan perse wil hebben, topdeal!)

Voor duidelijkheid was ik niet degene met de klacht, maar kan de klacht zeer goed begrijpen. Het handelen van de admins wat minder, die in deze deal dus geen waardeverschil van 10% zien. Dezelfde admins die mij 140 miljoen voor Kamna hebben laten betalen en elke keer als ik dat bedrag benoem in onderhandelingen lopen de onderhandelingen direct stuk.

Als je bij deze deal niet ingrijpt kan je dat echt nergens meer doen, hoe leuk je de regels ook maakt.

MelvinBraam vindt dit bericht leuk

Mochie07 vindt dit bericht niet leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
rage

rage


Posts : 882
Join date : 11-11-19
Age : 33
Location : Oudenaarde

Even voor Rawolf gekopieerd uit het TL topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voor Rawolf gekopieerd uit het TL topic   Even voor Rawolf gekopieerd uit het TL topic Emptywo 29 nov - 8:23:43

Rawolf schreef:
De transfercommissie op wk1 komt aan met redenen om deals goed te keuren als "deze managers zijn ervaren" en "deze coach is ervaren".

Dan kom je dus tot de conclusie dat je na die 2 uitspraken helemaal niks meer kan afkeuren want elke manager is ervaren of heeft een coach. Die wk1 transfercommissie kan dus afgeschaft worden.

Vandaar dat ik benieuwd was in enig inzicht hier naar het beslisproces

Wat ik niet snap is waarom moet er altijd een vergelijking gemaakt worden tussen meerdere WK's?
Elk admin panel of elk wk bepaalt zelf de regels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bennyboy

Bennyboy


Posts : 2103
Join date : 02-11-19
Age : 34

Even voor Rawolf gekopieerd uit het TL topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voor Rawolf gekopieerd uit het TL topic   Even voor Rawolf gekopieerd uit het TL topic Emptywo 29 nov - 8:55:45

WCEendT schreef:
Joris creërt meer dan een verdubbeling van waarde met één deal, maar Patje is van mening dat ik altijd veel te veel vraag. Ik vind Lund ook leuk, maar dit bedrag ga je hem op dit moment nooit meer voor kwijtraken. Ronduit lachwekkende deal van iemand die altijd zegt niet mee te doen aan de bizarre WK3 prijzen. (Edit: ik bedenk mij dat dit WK3 is, dus eind volgend jaar vang je gewoon 300 mil voor Tobias omdat Melvin hem dan perse wil hebben, topdeal!)

Voor duidelijkheid was ik niet degene met de klacht, maar kan de klacht zeer goed begrijpen. Het handelen van de admins wat minder, die in deze deal dus geen waardeverschil van 10% zien. Dezelfde admins die mij 140 miljoen voor Kamna hebben laten betalen en elke keer als ik dat bedrag benoem in onderhandelingen lopen de onderhandelingen direct stuk.

Als je bij deze deal niet ingrijpt kan je dat echt nergens meer doen, hoe leuk je de regels ook maakt.

Eendt zeg ook even dat je bent weggekomen met je Carlos R. deal Wink Zeker na afgelopen jaar zie ik hem nooit meer vertrekken bij Hartstikkebedankt. We moeten een keuze maken op dat moment en kunnen niet in de toekomst kijken. Je kunt niet zeggen dat Lund geen geweldig eerste jaar heeft beleefd natuurlijk Wink Lund is een renner met een heel interessant profiel wat hem misschien wat waardevoller maakt.

WCEendT vindt dit bericht niet leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Mochie07

Mochie07


Posts : 982
Join date : 09-11-19
Age : 29

Even voor Rawolf gekopieerd uit het TL topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voor Rawolf gekopieerd uit het TL topic   Even voor Rawolf gekopieerd uit het TL topic Emptywo 29 nov - 10:06:00

Bij dezen gaan we dit topic sluiten. We hebben een kijkje in de keuken gegeven. Hopelijk naar tevredenheid. Klagen over de beoordeling van individuele deals wordt minder gewaardeerd en is zinloos. Vooral deals uit het verleden of op andere wk's. Er zal altijd iemand een andere mening hebben.

WCEendT vindt dit bericht niet leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Even voor Rawolf gekopieerd uit het TL topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voor Rawolf gekopieerd uit het TL topic   Even voor Rawolf gekopieerd uit het TL topic Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Even voor Rawolf gekopieerd uit het TL topic
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Test topic
» Noteer onder dit topic alle zomer deadlines per 01-07 die mee mogen
» keuzes voor de draft
» Klaar voor seizoen 3
» Belangrijk bericht voor start WK3!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Gesloten onderwerpen-
Ga naar: