Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal EOK - MAP

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
WCEendT

WCEendT


Posts : 780
Join date : 25-10-21
Age : 26

Deal EOK - MAP Empty
BerichtOnderwerp: Deal EOK - MAP   Deal EOK - MAP Emptydi 13 feb - 17:25:56

Naar EOK: CATTANEO Mattia + MUHLBERRGER Gregor
Naar MAP: KNOX James + OLIVEIRA Nelson + 15

Een deal die voor mij eigenlijk uit twee losse deals bestaat.
- CATTANEO (45) = OLIVEIRA (35) + 15
- KNOX (20) = MUHLBERGER (25)

Ik zit al een tijdje achter Muhlberger aan, al vanaf eind 2022, maar de oude managers kwam nooit met reacties op mijn interesse of tot 2x toe won Muhlberger een rit (Alps + Duitsland) binnen een week nadat ik interesse had getoond, waardoor de onderhandelingen weer stuk liepen. Ik vind Muhlberger een toffe renner en denk dat er wel potentie op wat punten is in kleinere Spaanse koersen bij Movistar. James Knox heeft misschien een hoger niveau, maar hij laat dat niet veel vaker meer zien dat 1x per jaar, zoals vorig jaar in Baskenland, met mijn doel op WK3 gok ik erop dat die keer in p1 valt.

De andere deal dan, voor mij eigenlijk vrij simpel. Cattaneo & Oliveira scoren beiden voornamelijk in tijdritten en dan vooral op het EK en WK. In een olympisch jaar kan Oliveira wel wat beter scoren omdat Cattaneo waarschijnlijk niet voor Italië de ITT zal rijden, maar Cattaneo brengt dan weer de potentie om een GC te rijden (zoals vorig jaar in Polen) met zich mee. Het moet allemaal maar net goed vallen, maar bij Androni was ik altijd wel liefhebber van Mattia. Ik hoop dat hij buiten de tourselectie valt en dan zelf wat kansjes kan afdwingen in kleinere rondjes. 15 Miljoen om voornamelijk het verschil in SV op te vullen.

Onderhandelingen zoals het hoort, bedankt Rico!


Thomas
Terug naar boven Ga naar beneden
Rico

Rico


Posts : 221
Join date : 05-10-22

Deal EOK - MAP Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal EOK - MAP   Deal EOK - MAP Emptydi 13 feb - 17:33:00

Deal klopt.

Ik hoop dat Knox enigszins wordt meegezogen in het stijgende niveau van de klassementsploeg van Soudal en daar ook stiekem nog wat resultaten voor zichzelf aan over houdt. Verder onderschrijf ik het verhaal van Thomas mbt Cattaneo en Oliveira helemaal en kies ik voor de grotere kans op punten in dit Olympische seizoen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal EOK - MAP
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal COR - SAL
» Deal MOL - GBM
» Deal BOR - MAP
» Deal AST - ABS
» Deal TIR - VAC

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: