Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal CAN - BIA

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
otter

otter


Posts : 139
Join date : 15-12-22
Age : 28

Deal CAN - BIA  Empty
BerichtOnderwerp: Deal CAN - BIA    Deal CAN - BIA  Emptywo 27 maa - 19:38:29

Naar CAN: Strong + Bouwman
Naar BIA: Bernal + Boven


Mijn grootste deal sinds ik begin vorig jaar begon op WK3.

Een tijdje terug was ik aan het denken wat nu eigenlijk mijn doel was hier. Ik deed een paar deals voor renners die ik wel leuk vond, maar dit waren vooral renners die ik reeds kende en al volgde.

Sindsdien ben ik mij wat meer beginnen verdiepen in renners die ik minder kende. De jonge talenten uit Oceanië. Na Pithie en Plapp is nu Strong aan de beurt.

Met zo’n naam moet je wel een sterke renner zijn. De ideale combinatie van talent en rennersprofiel dat voor een WK heel aantrekkelijk is. Ik geloof dat deze jongen een topper zal worden.

Ik had vrij snel door dat Timo dit geloof deelde en het dus een lange en stevige onderhandeling zou worden als ik hem wou binnenhalen.

Na een sterk bod uit te brengen, merkte ik dat er misschien toch iets mogelijks was. Dat riskeerde dan ook vast te lopen omdat Timo mijn bod wou gebruiken om Bernal terug te halen maar geen akkoord met Jappe vond. Uiteindelijk hebben we dan toch een constructie gevonden waarin ik Bernal kon ophalen om zo Strong op te pikken. Iedereen blij!

Bouwman had ik van bij het begin van de onderhandelingen betrokken en ondertussen presteerde hij ook gewoon goed dus ik ben blij dat hij er uiteindelijk ook bij zit. Ik hoop dan ook dat hij gewoon blijft rijden zodat hij bezig is en volgend seizoen gewoon een team vind waar hij meer voor eigen kansen mag gaan.

Boven verlaat ons team hiervoor. Hij was een van mijn targets bij de neo’s nadat ik hem vorig jaar bezig zag in de Super 8 classic. Hij is ook gewoon sterk begonnen aan zijn eerste seizoen bij de profs en zal zeker nog groeien. Zeker een leuke renner maar was nodig om deze deal rond te krijgen.

Plapp - Pithie - Strong zijn nu de kern van mijn ploeg. Het is niet de bedoeling om er een thema team van te maken, maar ik was wel op zoek naar wat identiteit binnen het team. Ik ben dan ook zeer tevreden dat ik Strong heb kunnen binnenhalen!

Timo, bedankt voor de fijne onderhandelingen! Het was heel aangenaam en ik ben blij dat we het rond hebben gekregen! Very Happy



Laatst aangepast door otter op wo 27 maa - 23:27:14; in totaal 1 keer bewerkt

Timodej en Jappe666 vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Timodej

Timodej


Posts : 1097
Join date : 11-11-19
Age : 33
Location : Rotterdam

Deal CAN - BIA  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal CAN - BIA    Deal CAN - BIA  Emptywo 27 maa - 22:28:57

Deal klopt.

Deal CAN - BIA  2709 Nieuw privé bericht ontvangen op Wielerklassiekers 3
wo 20 maa - 12:56:39
Afzender: Otter
Onderwerp: Interesses
Ik heb interesse in Strong en Van Gils.
Zie je mogelijkheden?

Whatsapp – Timo naar Wk3 Admins schreef:
Ik vind het altijd zo hard om direct nee te zeggen, maar dit zijn nou echt twee renners waar ik voorlopig geen afstand van wil doen.  Deal CAN - BIA  1f648

wo 20 maa - 13:01:55
Afzender: Timodej
Onderwerp: Re: Interesses
Ik ben bang dat deze twee heel lastig gaan worden, maar wellicht bij een niet te weigeren bod valt er over te praten.
Wat had je in gedachten?


Op deze manier begonnen de onderhandelingen over een renner die ik niet wilde verkopen. Een week duurde het, en een doorbraak werd geforceerd doordat Jasper zijn collega met dezelfde voornaam betrok bij de onderhandelingen.

Allereerst de vertrekkende renners. Bouwman; ooit begonnen bij Bianchi Campagnolo, na drie jaar teruggekeerd op het vertrouwde nest, maar zonder een koers voor ons te rijden alweer vertrekkend. Won natuurlijk zojuist een mooie 2.1 koers in Italië en onofficieel wordt zijn vertrek bij Visma - Lease a Bike aangekondigd. De kans om meer ruimte te krijgen! Hoefde niet weg, maar was nodig om de deals in balans te brengen.

Corbin Strong. Een renner die ik volg sinds z'n beloftentijd en waarvan ik z'n komst naar de profs met veel belangstelling tegemoed zag. Extreem in m'n nopjes was ik toen ik hem voor een goede prijs kon halen. Met veel belangstelling volg ik zijn ontwikkeling al die jaren vanaf de voorste rij.
23 jaar nu en een CQ ranking die er uit ziet als volgt:
Deal CAN - BIA  GraphRiderHistory
Rijdt in elke eendagskoers nu nog in het eerste groepje achter de winnaars, maar rijdt binnen no-time vooraan. Met zijn sprint en klimkwaliteiten gaat dit een grote worden.

En gaat ook weg voor dat bedrag.

Terug komt Bernal. Lijkt z'n definitieve comeback te maken vlak nadat ik hem moest verkopen om Jonas binnen te halen. Ik haal hem nu voor meer dan waarvoor ik hem verkocht, maar soms zijn offers nodig om door te groeien. Bernal vertegenwoordigt een flinke stopvergoeding en daarmee wat zekere waarde. Nog veel belangrijker is dat een goede Bernal een genot is om naar te kijken. Egan is nog altijd maar 27, en kan echt nog een top carrière hebben.

Daarnaast komt ook Alpecin neo Boven. Z'n opleiding bij Jumbo dev team gehad, maar weggekaapt door Alpecin. Heeft een goed begin van het seizoen, en bij Alpecin doen ze niet zomaar iets, en nemen ze niemand aan als ze er geen plan mee hebben. Ik heb veel vertrouwen in hem, en ben blij dat hij m'n team komt versterken.

Jasper, en indirect ook Jasper, bedankt voor de leuke, intensieve, en open onderhandelingen. Dat we allemaal tevreden naar deze deal terug mogen kijken!

MelvinBraam, Jappe666 en otter vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal CAN - BIA
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal DQS - GMB
» Deal MAP-TIR
» Deal MUN-SKY
» Deal AND-SKY
» Deal PDM - VAC

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Algemeen :: Transfers :: Transfers-
Ga naar: