Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal CAN - RAB

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
kschiffmacher

kschiffmacher


Posts : 660
Join date : 01-11-19
Age : 37
Location : Harderwijk

Deal CAN - RAB Empty
BerichtOnderwerp: Deal CAN - RAB   Deal CAN - RAB Emptyzo 7 apr - 21:35:04

Naar CAN: Froome + 35miljoen
Naar RAB: Madouas


Die dekselse Froome... Het gaat maar door en het gaat maar door. Ik hoopte dat ie vorig jaar zou stoppen, deed ie niet... Nu heeft ie dus nog een contract en geen idee wanneer die dus gaat stoppen. Eigenlijk moest ik hem kwijt, maar aan de andere kant... mijn team is ook geen top team, dus ouwe garde sparen kwam ook wel mooi uit. De truc is alleen dat ze allemaal tegelijk moeten stoppen en dat is natuurlijk lastig.

Een tijdje terug had ik met otter gesproken over Madouas, dat werd toen niks omdat ik niet zoveel te bieden had. Daar kwam van de week ineens verandering in toen ik me bedacht dat ik al een paar weken geen reactie had gehad op mijn eerdere berichten. Toen ik daar achteraan ging, kwam deze deal in een stroomversnelling. Er was een andere naam die hierbij ook de revue passeerde, maar die ging helaas al ergens anders heen. Ik betaal nu misschien qua SV teveel voor Madouas. 185miljoen is natuurlijk niet niks. Maar de onzekerheid van Froome en vooral het wanneer te stoppen, deed me overstag gaan omdat ik hem nu kon lozen voor een interessante naam. Valt dit voorjaar vooral tegen, maar ik heb hem vorig jaar mooie dingen zien doen en ik hoop dat hij dat niveau weer gaat aantikken.

otter, bedankt dat we er nu ineens zo vlot uit waren. Ik hoop voor jou dat Froome snel zal stoppen. Dat zou voor mij echter wel een aderlating zijn ;-)

otter vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
otter

otter


Posts : 139
Join date : 15-12-22
Age : 28

Deal CAN - RAB Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal CAN - RAB   Deal CAN - RAB Emptyzo 7 apr - 22:33:06

Deal klopt!

Heb de afgelopen tijd een aantal risico’s genomen en wou opnieuw wat vaste waarde binnenhalen. Madouas stelde mij wat teleur en vind ik eerlijk gezegd niet zo’n hele interessante renner om te volgen. Ik ben tevreden met de waarde die ik er voor krijg in deze deal.

Kelvin, bedankt voor de onderhandelingen en veel succes met Madouas!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal CAN - RAB
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal CEP - MAP
» Deal TEL - GBM
» Deal PDM - BIA
» Deal AND - UNI
» Deal MUN - MAP

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Algemeen :: Transfers :: Transfers-
Ga naar: