Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal SKY - TIR

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Peter Post Forever

Peter Post Forever


Posts : 675
Join date : 09-11-19

Deal SKY - TIR Empty
BerichtOnderwerp: Deal SKY - TIR   Deal SKY - TIR Emptyvr 19 jun - 16:34:32

Naar SKY: Niki Terpstra + Dion Smith + 2,5
Naar TIR: Tanel Kangert + Alfred Wright

Met Kangert haal ik mijn gewenste extra ronderenner binnen. Is al wat op leeftijd maar reed voor Corona erg goed en ik verwacht nog zeker de nodige punten en een stijging van zijn stop.

Wright is een leuk talent waarvan ik echt veel verwacht dus ben blij hem gestrikt te hebben.

Terpstra gaat weg, hele hoge stop maar door zijn blessures verwacht ik nog maar weinig punten van hem. Ik stond daarom open om hem te laten gaan.

Ook Smith gaat. Bij de start heb ik achteraf gezien te veel voor hem betaald. Ik laat hem nu dan ook weer gaan puur omdat ik Kangert en Wright heel graag wil want ik maak wel verlies op hem.

Bryan wilde ook nog 2,5 en waar ik normaal deals om deze extra bedragen laat stuk lopen heb ik nu besloten om ja te zeggen.

Er komt nog een vervolg op deze deal maar daarover later meer.....
Terug naar boven Ga naar beneden
BryanC

BryanC


Posts : 354
Join date : 09-11-19

Deal SKY - TIR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal SKY - TIR   Deal SKY - TIR Emptyvr 19 jun - 17:33:09

Deal klopt. Uitleg vanavond
Terug naar boven Ga naar beneden
BryanC

BryanC


Posts : 354
Join date : 09-11-19

Deal SKY - TIR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal SKY - TIR   Deal SKY - TIR Emptyvr 19 jun - 20:51:02

Allereerst vind ik het erg jammer dat Wright SKY gaat verlaten. Alfred stond in principe ook helemaal niet te koop, maar toch is het er van gekomen. Ik denk dat Alfred zomaar over een jaartje of 3 een stuk meer waard zal zijn dan nu, echter hoop ik dat ik Niki en Dion tegen die tijd weer heb weten te ruilen tegen renners die dan ook meer waard zijn geworden.
Tanel heeft wel van het begin af aan te koop gestaan, ik had een goed jaar van hem verwacht met kopmanschap in de Giro en het wk (+itt) en de os (+itt) erbij. Voor de coronacrisis heeft hij ons laten zien dat hij nog altijd meer dan behoorlijk in orde is.

Deze deal is dus gedaan om meer handelsmateriaal te krijgen. Niki en Dion zullen dan dus ook op de TL komen.

Met Niki verwelkomt Team Sky na Bettiol (op wk2) een tweede renner die De Ronde op zijn naam heeft weten te schrijven. Niki vertegenwoordigt natuurlijk een flinke waarde, dat is de grootste beweegreden voor mij geweest om Niki binnen te halen. Niki zit nu wel in de lappenmand, maar in zijn klassiekers had ik hem dit jaar toch nog niet gehad, dus dat is niet zo'n groot probleem. Voor de klassiekers van 2021 is hij namelijk al weer makkelijk volledig hersteld.
Met Dion Smith heb ik weinig, best een goede renner die volgend jaar wel eens naar een team kan gaan met meer vrijheid. Maar Dion komt dus ook bij Team Sky weer op de transferlijst.

PPF, bedankt voor de onderhandeling
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Deal SKY - TIR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal SKY - TIR   Deal SKY - TIR Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal SKY - TIR
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal SAL - NOV
» Deal ABS - MAP
» Deal UNI-GBM
» Deal MAP-AST
» Deal IAM - TIR

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: