Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal TEL - FDJ

Ga naar beneden 
AuteurBericht
ZwartebroekengeIetrui

ZwartebroekengeIetrui

Deal TEL - FDJ Empty
BerichtOnderwerp: Deal TEL - FDJ   Deal TEL - FDJ Emptyza 17 okt - 12:23:54

Naar TEL: Damien Howson + Cristian Rodriguez
Naar FDJ: Matteo Fabbro + Kristian Aasvold.

Het begon met mijn interesse in Matteo Fabbro. 25 jaar en een goed talent die zich steeds vaker op de voorgrond meldt. Ik denk ook dat de transfer van Katusha naar Bora daaraan bijgedragen heeft. De afgelopen maand was hij ook sterk in de Tirreno en nu in de Giro dat ik heb geïnformeerd. Uiteindelijk zijn we hierop uitgekomen. De tweede renner die erbij komt is Kristian Aasvold, goede Noorse renner van Riwal die zich vooral in Noorwegen heeft laten zien en ook leuk rijdt in de andere Europese koersen, hij was nodig om het verschil goed te maken.

Howson en Cristian Rodriguez verlaten Français des Jeux. Damien Howson heeft nu een sterk jaar en als hij kopman is in de kleine koersen dan haalt hij het podium, maar ik denk dat Fabbro een hogere potentie heeft en daarom kies ik nu voor de jongere Fabbro. Rodriguez volg ik al een poos en ik vind het jammer om hem te moeten verkopen. Dit was wel nodig om Fabbro bij het team te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

Deal TEL - FDJ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TEL - FDJ   Deal TEL - FDJ Emptyza 17 okt - 12:59:15

Deal klopt.

Fabbro is een leuk talent die wel leuk dingen laat zien. Denk alleen doordat hij geen goede tijdrit heeft nooit heel hoog eindigd. Kleine koersen vooral in dienst gereden en misschien dat hij volgend jaar weer in dienst van kelderman moet rijden. Jammer dat hij gaat. AASVOLD was meer als opvulling voor het team. Vooral in kleine koersen in Noorwegen zich laat zien.

Met Rodriguez en howson toch 2 renners die in kleinere rondes top 10 kunnen halen. Omdat ik niet beschik over veel ronde renners is dit wel nodig om hoger te gaan eindigen. Dus hopelijk pakt dit goed uit voor ons beiden.

Terug naar boven Ga naar beneden

Deal TEL - FDJ
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: