Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal SAL - NOV

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast

Deal SAL - NOV Empty
BerichtOnderwerp: Deal SAL - NOV   Deal SAL - NOV Emptyma 19 okt - 10:26:45

Naar Salvarini: Patrick Konrad + Maxi Richeze
Naar Novo Nordisk No :Kristoffer Halvorsen + Simone Consonni

Een deal waar ik heel wat risico op mijn hals haal maar ook een deal die volgens mij heel goed kan gaan uitpakken met Kristoffer Halvorsen halen we een voormalig supertalent in huis die op zijn zachts gezegd een rare carrière heeft so far. Met Sky en EF heeft die voor sprinters eigenlijk de grootste kutploegen uitgezocht die erop een WT Niveau te vinden zijn en zal nu bij Uno X zijn laatste kans krijgen maar hopelijk is dit 1 stapje terug om er 2 vooruit te gaan zetten want dat talent kan niet zomaar verloren zijn.

Simone Consonni heeft een aantal keer laten zien onder meer in de Tour de France etappe makkelijk een heuvel over te komen en ook nog snel te zijn. Hopelijk gaan ze dit bij Cofidis ook eens inzien en wordt volgend jaar niet meer alleen de kaart Viviani getrokken en gaan ze een programma van elkaar rijden. Rico bedankt voor de onderhandelingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

Deal SAL - NOV Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal SAL - NOV   Deal SAL - NOV Emptyma 19 okt - 10:32:06

Deal klopt.

Halvorsen is natuurlijk iemand met een enorm potentieel, maar ik heb eigenlijk niet het vertrouwen dat dat er nog uit gaat komen als hij tijdens een verplichte stop niet de motivatie kan vinden om te blijven trainen. In Consonni zie ik het eigenlijk wel zitten, maar ik vrees dat hij nog een jaar vooral voor Viviani moet werken.

Voor hen in de plaats komt Konrad het team versterken. Goede klassementsrenner die een leuk sprintje heeft om in ritten net iets meer punten te vergaren dan veel andere klassementsrenners. Hopelijk blijft hij zich nog een paar jaar doorontwikkelen (en wint hij volgende week stiekem de Giro nog). Richeze komt er ook bij.
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal SAL - NOV
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: