Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal PDM-VAC

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Rick Steggerda

Rick Steggerda

Deal PDM-VAC Empty
BerichtOnderwerp: Deal PDM-VAC   Deal PDM-VAC Emptywo 21 okt - 10:04:28

Naar VAC: Alessandro Covi
Naar PDM: Jurgen Roelandts + Sebastiaan Langeveld

In de loop van het seizoen ontwikkelde Roglic zich als de puntenpakker. Dat zal hij blijven doen de komende jaren. Daarnaast zijn Kwiat en Barguil ook weer opgestaan. Van Jungels volgend jaar als kopman verwacht ik ook het nodige. Deze kern wilde ik in tact laten maar ook uitbreiden met nieuw talent. Ik had ook kunnen wachten tot de neo's en het geld van de stoppende Roelandts daarvoor kunnen gebruiken. Maar Covi is ook nog maar 21. En heeft zich al goed laten zien met uitslagen. Binnen zijn ploeg lijkt hij ook al status te hebben in de koersen waar hij opgesteld wordt.

Dank, Torsten. Je mag over een paar jaar altijd terugkomen voor Covi. ;-)

Laatst aangepast door Rick Steggerda op wo 21 okt - 16:35:26; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowtosti

Flowtosti

Deal PDM-VAC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal PDM-VAC   Deal PDM-VAC Emptywo 21 okt - 10:47:46

Deal klopt

Na de recente optredens van Covi steeg de interesse alsmede zijn prijs. Rick bleek het meest doortastend en wilde ook nog eens een degelijk bod neerleggen. Eerlijk gezegd nog wel flink getwijfeld aangezien de Sultans of Swing juist talent aantrekken en laten doorbreken, maar in dit geval ga ik toch voor de cash/waarde. Ik hoop die natuurlijk te kunnen herinvesteren in talent bij de neos in januari. Covi lijkt me een prima toekomst tegemoet te gaan als je ziet wat hij in zijn debuutjaar al presteert. Mogelijkheden sla ik mezelf over enkele jaren voor mn kop en is Rick spekkoper.
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal PDM-VAC
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: