Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal BOR - CEP

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Chris85

Chris85

Deal BOR - CEP Empty
BerichtOnderwerp: Deal BOR - CEP   Deal BOR - CEP Emptywo 21 okt - 20:57:22

Naar Bora Hansgrohe: Luca Pacioni
Naar Caisse d'Epargne: Gonzalo Serrano

Rookie mistake Luca Pacioni gaat Caisse d'Epargne dan toch verlaten. In een vlaag van verstandsverbijstering 44 miljoen betaald voor hem omdat ik toch een soort van zwak voor hem heb. Gooit zich altijd vol overgave in de sprint met als gevolg vaak een 6e of 7e plek, goed voor de nodige puntjes. Maar ook hij zal moeten wijken voor een Spanjaard, Gonzalo Serrano wel te verstaan. Blij dat ik Serrano binnen heb weten te halen voordat hij in de komende 3 weken een etappe gaat winnen in de Vuelta, want dat gaat gebeuren. Rappe man na een lastige etappe, dat bewees hij voor Corona wel in Andalusië waar hij een etappe won vlak voor o.a. Lobato, Teuns, Venturini en Füglsang.

Bedankt voor de snelle deal Adriaan!
Terug naar boven Ga naar beneden
hofsje

hofsje

Deal BOR - CEP Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal BOR - CEP   Deal BOR - CEP Emptywo 21 okt - 21:14:17

deal klopt

ik hoop zeker dan Serrano nog een overwinning gaat pakken in de Vuelta vaak aanvallend ,mooie aankoop voor 1 miloen Smile maar over een jaar gezien tog minder zeker van punten denk ik dan Pacioni
die naar Kometa gaat ,hopelijk word snel bekend gemaakt dat ze PCT gaan worden bij Kometa anders gaat hij tijdelijk uit het spel , hopen dat Basso en Contador nog ff de PCT-licentie gaan ophalen

Terug naar boven Ga naar beneden

Deal BOR - CEP
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: