Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal PDM - TIR

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Flowtosti

Flowtosti

Deal PDM - TIR Empty
BerichtOnderwerp: Deal PDM - TIR   Deal PDM - TIR Emptyzo 25 okt - 10:45:53

Naar PDM: Ian Stannard
Naar TIR: Jenthe Biermans + 6 miljoen

Wel even over getwijfeld maar toch besloten om wat cash bij te geven en de deal te doen. Ik ben het vertrouwen in Biermans wel een beetje kwijt. Ik haalde hem in een deal waar ik behoorlijk wat cash bij kreeg. Die is ondertussen zinvol besteed. Tijd om door te selecteren. Biermans rijdt eigenlijk al jaren anoniem in de rondte. Zijn resultaten bij de u23 waren aansprekend een enkele keer maar tot op heden zie ik geen enkele indicatie dat dit er bij de profs nog uit gaat komen. Ook in minder bezette wedstrijden rijdt hij nauwelijks resultaat. Ik ben dan ook blij dat ik nu nog een aardige prijs voor hem kan krijgen.

Voor Stannard geldt natuurlijk ook dat ie weinig meer laat zien, maar die zal eerdaags wel een keer stoppen.

Voor beide renners geldt dat ik hoop dat ze zich nog eens tonen en mocht Biermans alsnog een doorbraak(je) beleven, dan heeft PPF een goede deal te pakken!

Terug naar boven Ga naar beneden
Peter Post Forever

Peter Post Forever

Deal PDM - TIR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal PDM - TIR   Deal PDM - TIR Emptyzo 25 okt - 17:39:54

Klopt. Voor 24 miljoen haal ik nu een renner binnen die nog steeds pas 24 is, dus ben benieuwd of hij nog een stap kan maken. In de jeugd was hij goed dus hopelijk groeit hij als prof ook naar dat niveau.

Met Stannard vertrekt een rijdende stop van 30. Dat investeren in een neo had ook gekund met risico op een neo die tegen gaat vallen bij de profs. Daarom besloten om met Biermans een kleiner risico te nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal PDM - TIR
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: