Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal TIR - BOR

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
hofsje

hofsje

Deal TIR - BOR  Empty
BerichtOnderwerp: Deal TIR - BOR    Deal TIR - BOR  Emptywo 28 okt - 12:42:34

Naar Tir :J Haig + Malucelli + L De Vreese
Naar Bor : P Latour + T Kangert + R Molard

Uitleg volgt later :
Terug naar boven Ga naar beneden
hofsje

hofsje

Deal TIR - BOR  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TIR - BOR    Deal TIR - BOR  Emptywo 28 okt - 15:17:14

hofsje schreef:
Naar Tir :J Haig + Malucelli + L De Vreese
Naar Bor : P Latour + T Kangert  + R Molard

Uitleg volgt later :

Met deze deal kies ik voor de breedte met wat meer zekerheid

Latour een slecht jaar gehad nog wel 4de in de mont ventoux challenge wat nog redelijk hoopgevend is en Latour gaat naar Total waar ik hem vaak verwacht in de (kleinere ) franse wedstrijden
Kangert als 2de die naar MTS gaat waar ik ook nog zeker wel wat van verwacht in de franse wedstrijden prima gereden 8ste in parijs-nice oa
En Molard die in dezelfde parijs-nice nog 7de werd en ook prima in grote heuvelwedstrijden lang mee kan

Jack Haig verlaat mijn ploeg ,gaat naar Bahrain komend jaar waarbij ik al wat twijfels had om hem nog te houden ,zal zeker geregeld kopman zijn ,dit jaar vooral begin top gereden in valenciana en Andalucia 2x 2de mag het komenx jaar bij PPF laten zien + De Vreese en Malucelli waar ik beide niet heel veel van verwacht meer

Bedankt voor de onderhandelingen cheers
Peter Post Forever

Peter Post Forever

Deal TIR - BOR  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TIR - BOR    Deal TIR - BOR  Emptywo 28 okt - 19:09:25

Deal klopt. Met aantrekken van Haig heb ik mijn tridente bestaand uit Ciccone, Hamilton en Haig compleet. Ik heb de 3 ak-renners, die ik echt wilde hebben, weten binnen te halen. Laat 2021 maar beginnen!

Met deze deal lever ik wel wat stabiele puntenpakkers in zoals Molard en Kangert dus mogelijk vallen mijn punten volgend seizoen iets terug. Latour draait al 2 seizoenen minder dus begin aan hem te twijfelen vandaar dat hij weg mocht.

Maar qua attractiviteit vind ik mijn team nu echt top!

Haig kan naast een ak ook goed mee in de bergachtige eendagskoersen. Ik verwacht dat hij bij Bahrein meer vrijheid zal krijgen dan bij Mitchelton.

Malucelli zie ik op zijn oude nest bij Androni wel weer de nodige punten halen. De Vrees ach wie weet verrast hij me en anders heeft hij in ieder geval een stop van 17.

Adriaan bedankt voor de onderhandelingen!
Gesponsorde inhoud

Deal TIR - BOR  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TIR - BOR    Deal TIR - BOR  Empty

Deal TIR - BOR
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: