Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal UNI - IAM

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast

Deal UNI - IAM Empty
BerichtOnderwerp: Deal UNI - IAM   Deal UNI - IAM Emptydo 29 okt - 10:21:09

Naar Unibet: Brent Van Moer
Naar IAM Cycling: Baptiste Planckaert + 4 miljoen

Het laten gaan van Baptiste kadert in het nieuwe bewind van de ploeg.
Het management van Unibet wil op de kar van de jeugd springen.
De nieuwe tendens dat de jeugd vroeger de fakkel overneemt van de oudere generatie is volop aan de gang.
Als team investeren we nu in de jeugd maw een stap terug zetten om binnenkort twee stappen vooruit te zetten.
Het jeugd palmares van Brent is indrukwekkend. Er staat een goed hoofd op het lichaam en Brent beschikt over een grote motor.
Het is nog ontdekken welke wedstrijden het best gaan aanleunen bij zijn capaciteiten. Ikzelf acht hem toekomst toe in het voorjaar en korte rittenwedstrijden met een tijdrit erin.
Terug naar boven Ga naar beneden
MelvinBraam

MelvinBraam

Deal UNI - IAM Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal UNI - IAM   Deal UNI - IAM Emptydo 29 okt - 18:47:49

Deal klopt, In van moer zie ik een redelijk talentvolle renner. Wel denk ik dat het bij hem vooral bij hardrijden zal blijven en dat hij zich voornamelijk in de knechtenrol zal bevinden. In baptiste komt een oude bekende terug, wel van wk2 maar hij heeft een lange tijd bij mijn ploeg gereden. Hij heeft een leuke stop opgebouwd en pakt daarbij nog een leuk aantal punten. Bedankt Robin voor de snelle en goede onderhandeling!
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal UNI - IAM
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: