Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal ARG - CEP

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Chris85

Chris85

Deal ARG - CEP Empty
BerichtOnderwerp: Deal ARG - CEP   Deal ARG - CEP Emptyvr 30 okt - 13:26:41

Naar Argos Shimano: Jhonathan Narvaez + Jelle Vanendert + Serge Pauwels + Travis McCabe
Naar Caisse d'Epargne: David de la Cruz + Omar Fraile + Mark Cavendish

Een hele grote deal voor Jhonatan Narvaez. Ik meldde mij bij Ralf voor DLC en Fraile en had daar renners als Debusschere, Vanendert, Edet etc voor over. Ralf toonde al snel interesse in Narvaez maar daar wilde ik eigenlijk een ander soort renner voor halen en was al met andere managers over Narvaez in onderhandeling. Toen dat op niks uitliep kwam Ralf weer bij mij terug en deed hij 3 hele grote aanbiedingen waar o.a. Cavendish aan DLC en Fraile toegevoegd werd.

Ik vond de aanbiedingen zelf iets te gortig en heb uiteindelijk aangeboden er dan nog stoppers van mijn kant bij te doen, en dus de deal nadeliger voor mezelf te maken. En nog vind ik het een hele forse prijs voor Narvaez maar Ralf vindt hem dat waard. Dat is het lastige aan jonge renners een waarde geven, maar we zijn er allebei dik tevreden over.

Met DLC en Fraile haal ik 2 Spaanse renners die het momenteel boven verwachting doen in de Vuelta en ik hoop dat ze dat niveau volgend jaar vast kunnen houden. Cav komt puur voor zijn stop. Ik vind het ontzettend jammer om Narvaez te laten gaan, liet in de Giro al mooie dingen zien en ik ben er van overtuigd dat hij een absolute wereldtopper gaat worden in de heuvels en punch aankomsten. Ben wel van mening dat dat alleen gebeurt als hij niet te lang bij Ineos blijft hangen. Ook Vanendert vertrekt, doet het nog altijd prima in de heuvelklassiekers. Pauwels en McCabe stoppen dus dat geld kan Ralf direct incasseren.

Ralf bedankt voor de onderhandelingen en ik hoop dat jouw vertrouwen in Narvaez  uitbetaald wordt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

Deal ARG - CEP Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal ARG - CEP   Deal ARG - CEP Emptyvr 30 okt - 16:47:55

Ik heb er eigenlijk weinig aan toe te voegen. Ik heb Narvaez al langer op het oog en recent heeft hij alleen maar bevestigd wat ik hoopte.

Toen ik hoorde dat Chris een Spaans team wilde, ben ik hier op ingesprongen en zijn we er alsnog vrij snel uitgekomen. Cav is natuurlijk puur sv, maar die gekke Brit wil maar niet stoppen. Ongeduldig als ik ben, heb ik hem daarom in deze deal betrokken en krijg ik er alsnog wat stoppers voor terug.

Ik ben er blij mee en Chris ook.

Chris, jij ook bedankt!
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal ARG - CEP
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: