Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal MUN - GBM

Ga naar beneden 
AuteurBericht
bbflood

bbflood

Deal MUN - GBM Empty
BerichtOnderwerp: Deal MUN - GBM   Deal MUN - GBM Emptyvr 30 okt - 15:43:04

Naar MUN: Nairo Quintana
Naar GBM (eigenlijk ORCA): George Bennett + Michael Storer

Een hele snelle deal. Casper is fan van Nairo en ik van Storer.

Quintana mag weg vanwege de onzekerheid en wil eigenlijk de laatste renners van mijn voorganger nog wel vervangen. Niet dat ze niet goed zijn maar meer om een volledig zelf gekocht team te krijgen.
Storer is bij tour de l'avenir van 2016 knap 7e geworden tussen toppers als hindley, bernal en Sivakov,Vanhoucke. Verwacht dat hij ook de stap gaat maken.
George Bennet is natuurlijk knecht maar heeft ondanks dat een top seizoen gereden. Hij staat top 50 pcs ranking. Dus niks te klagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

Deal MUN - GBM Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal MUN - GBM   Deal MUN - GBM Emptyvr 30 okt - 15:56:43

De deal klopt. Ik ben inderdaad een grote fan van Quintana en hij had een topjaar kunnen hebben als hij niet zo kwetsbaar is door blessures. Ook is er nog een risico van schorsing, maar dat zie ik niet gebeuren.

Daarvoor laat ik twee renners gaan die ik graag in mijn team wilde tijdens het kiezen van de ploegen.
Bennett G zou kopman zijn voor de Giro en ik zag hem wel hoog eindigen. Door omstandigheden ging dat niet door. Ik hoop dat hij nog een keer voor zijn eigen kans mag gaan, want het is een sterke renner.

Storer is een leuk talent die wat langer nodig heeft dan de door bbflood genoemde renners. Ik zie hem een stap nog wel maken, maar niet zo snel naar de absolute top.

Bedankt voor de snelle onderhandelingen.
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal MUN - GBM
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: