Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal UNI-VAC

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Rick Steggerda

Rick Steggerda

Deal UNI-VAC Empty
BerichtOnderwerp: Deal UNI-VAC   Deal UNI-VAC Emptyza 31 okt - 9:22:41

Naar UNI: Jungels + Covi + Garrison
Naar VAC: Gilbert + Vingegaard + O'Connor + Clarke

Handelshuis Unibet slaat opnieuw een slag: de vierde deal in ruim een week. Robin klopte bij mij aan voor Covi en na wat geharrewar met andere ploegen is Jungels daar uiteindelijk bijgekomen. Mijn interesse ging uit naar Vingegaard en O'Connor, maar met Jungels in het spel moest daar hardere waarde tegenover komen te staan. Die komt met Gilbert (en een kleine toevoeging in SV met Clarke). Jungels was afgelopen jaar niet best, maar ik heb beste verwachtingen voor hem voor volgend jaar. Toch pak ik nu het zekere geld, omdat ik mijn ploeg de afgelopen maanden flink heb verjongd. En stiekem zou Gilbert best nog wat punten kunnen rijden de komende twee jaar.

Erg blij met de komst van Vingegaard, die ik net wat hoger zet dan Covi, ondanks dat hij wat ouder is en wellicht nog even moeten wachten voor hij echt zijn eigen kans mag. Maar hij wordt rustig gebracht bij een hele goede ploeg.
O'Connor. Hoeft denk ik niets over gezegd te worden. Nog altijd maar 24. Reed in 2018 ook al een goed voorseizoen en heeft afgelopen Giro wat mij betreft bevestigd. Gaat naar een nieuwe ploeg waar ik verwacht dat hij goed zal renderen.

Robin, vooral bedankt voor je geduld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

Deal UNI-VAC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal UNI-VAC   Deal UNI-VAC Emptyza 31 okt - 9:40:46

Klopt.

Uitleg volgt.
Gast
Gast

Deal UNI-VAC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal UNI-VAC   Deal UNI-VAC Emptyza 31 okt - 14:38:11

Een grote deal in het kader van de nieuwe doelstelling.
Gilbert kon gaan voor een juist voorstel.
Als team richt ik mij nu op de jeugd maar in de recente deals kwamen enkel klim types terug. Ik vind het leuk als ik op elk terrein mee kan spelen.
Met Jungels halen we een enorm sterke allrounder. Ik verwacht dat het voorjaar zal betwisten en in het tweede deel focus op rondes tot een week.
Vingegaard heb ik duur aangekocht en verkoop ik voor dezelfde prijs. Met de doorbraak van Vanhoucke en die sneller voor eigen rekening zal mogen rijden kon Vingegaard gaan. In zijn plek komt Covi. Een enorm sterke jonge Italiaan die in zijn eerste prof jaar al van zich liet horen.
Hij werd aangetrokken door de bekendste scout van het hele peloton. En UAE is echt goed bezig met jeugd.
O’Connor zijn prestaties kwamen als een godsgeschenk plots wou iedereen hem. Hij kende heel wat tegenslagen en heeft nog marge. In zijn plek komt Garrison een typische hardrijder met een grote motor.
Door COVID is het een atypisch jaar geweest voor Ian. Ook hij had problemen om terug te reizen naar Europa.
Hij droomt ervan om als Amerikaan op het hoogste schavot te mogen staan in de Hel.
Will Clarke zijn vertrek zorgt voor ruimte in me team.

Dank je Rick voor de open en eerlijke communicatie.
Gesponsorde inhoud

Deal UNI-VAC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal UNI-VAC   Deal UNI-VAC Empty

Deal UNI-VAC
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: