Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal DQS - GMB

Ga naar beneden 
AuteurBericht
bbflood

bbflood


Posts : 580
Join date : 28-01-20

Deal DQS - GMB Empty
BerichtOnderwerp: Deal DQS - GMB   Deal DQS - GMB Emptydi 3 nov - 17:10:51

Naar DQS: Gaviria + Mazzucco
Naar GBM: Carthy

Met ingang van 01-01-2021.

Had na het vertrek van Quintana behoefte aan een klassementsrenner. George Bennet is natuurlijk ook wel een klassementsrenner, maar daar toch meer knecht dan Quintana die volledig voor zijn kansen mag gaan.
Had sowieso al een overtal in klassiekerrenners/sprinters tov klassementsrenners.
Ik had op wk2 geïnformeerd naar Carthy, maar daar was geen optie vanuit mijn team voor.
Ben toen even gaan kijken wie hier op wk3 Carthy had en kwam zo bij Luc uit.

Ben eigenlijk al een paar jaar fan van Carthy, vooral vanwege zijn aparte manier van berg op fietsen. Met het vertrek van Woods en Martinez zal Carthy ook wat opschuiven in de hierarchie.
Ben normaal van sell them when they are hot and buy them when they are not. Dat gaat dus hier niet op.
Luc kwam met de interesse voor Gaviria maar daar moest wat bij. Mazzucco was nog van mijn voorganger en zie daar niet veel in.
Gaviria zie ik wel goed komen, maar was binnen mijn team wel de eerste keus om te vertrekken.
Bedankt Luc voor de onderhandeling.


Laatst aangepast door bbflood op di 3 nov - 22:08:18; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Deal DQS - GMB Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal DQS - GMB   Deal DQS - GMB Emptydi 3 nov - 20:47:28

Carthy op dit moment zeer goed bezig in de Vuelta, en ik geloof ik absoluut in hem. Maar dit is natuurlijk een bijzonder wielerjaar en het is maar de vraag of Carthy dit nog een keer gaat herhalen. Ik had dat graag willen ontdekken in mijn team, maar voor mij was dit aanbod onweerstaanbaar.

Gaviria een zeer zwakke Giro gereden, maar door aanwijsbare oorzaken. Ik heb er vertrouwen in dat hij in de buurt van zijn oude niveau kan komen, is dan natuurlijk goud waard. Om het risiko aan mijn kant iets te verkleinen heb ik nog wisselgeld bedongen, en sluit er nog een talentvol rennertje aan bij DSQ. We zullen zien of het wat wordt.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal DQS - GMB
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal RAB-SKY
» Deal MUN - SAL
» Deal BIA - UNO
» Deal AND - MAP
» Deal PDM - IAM

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: