Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal SAL - BIA

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Timodej

Timodej


Posts : 1095
Join date : 11-11-19
Age : 33
Location : Rotterdam

Deal SAL - BIA Empty
BerichtOnderwerp: Deal SAL - BIA   Deal SAL - BIA Emptydi 3 nov - 20:52:11

Naar SAL: Ulissi Diego + Pedersen Mads + 25
Naar BIA: Bernal Egan

Een gigantische deal waarover ik lang heb nagedacht, maar waarover ik heel tevreden ben.

Naar ons team komt Egan Bernal. Na de tour van vorig jaar wist iedereen het: hier staat de winnaar van de tour van de komende jaren. Dit jaar heeft Egan het erg moeilijk gehad doordat hij door corona Colombia niet uit kon, en naar nu blijkt door problemen met zijn rug. Dit lijkt een langdurig probleem te worden, maar hij heeft er zelf alle vertrouwen in dat het goed komt. Zoals hij de eerste twee jaar rond reed, kan het niet anders dat zijn talent vanzelf weer boven water komt wanneer hij fit is.

Ulissi en Pedersen gaan ons team verlaten. Ulissi heeft een fantastisch jaar, heeft z'n SV opgehoogd naar 125 en is een garantie voor veel punten. Hij zou m'n team alleen verlaten voor een absolute topper, en daar voldoet Egan aan.

Dan Mads Pedersen. Als voorzitter van de Mads Pedersen fanclub vind ik het echt heel jammer om hem te zien gaan. Mads hoefde ook echt niet weg, en zou het speerpunt van mijn voorjaarscampagne worden, maar om echte toppers te halen moet je soms afstand doen van je favorieten.

Rico, bedankt voor de eerlijke, heldere en snelle onderhandelingen.

Veel plezier met deze toppers!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Deal SAL - BIA Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal SAL - BIA   Deal SAL - BIA Emptydi 3 nov - 20:58:28

Deal klopt,

In het kader van de Forza Italia-campagne van Salvarani laten we een Colombiaantje gaan en halen we daarvoor superster Ulissi naar ons team. In zijn kielzog komt ook nog een Deens rennertje voor sprints en klassiekers bij ons aansluiten.

Forza Italia!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal SAL - BIA
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal EUS - MAP
» Deal MAP - GBM
» Deal AST - NOV
» DEAL AST - TIR
» Deal GBM - PDM

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: