Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal AST - SAL

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Deal AST - SAL Empty
BerichtOnderwerp: Deal AST - SAL   Deal AST - SAL Emptydo 5 nov - 13:36:33

Naar Astana: Lionel Taminiaux
Naar Salvarani: Manuel Belletti

Lionel Taminiaux liet vorig seizoen mooie dingen zien en gaat zich volgend seizoen waarschijnlijk goed verder ontwikkelen in het kielzog van MvdP. Toch moet hij het veld ruimen voor de ervaren Manuel Belletti, die volgend jaar misschien actief is voor Kometa (of misschien ook niet).

Forza Italia!
Terug naar boven Ga naar beneden
Bennyboy

Bennyboy


Posts : 2101
Join date : 02-11-19
Age : 34

Deal AST - SAL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AST - SAL   Deal AST - SAL Emptydo 5 nov - 13:47:43

Deal klopt.

Manuel Belletti gaat het veld ruimen voor een leuk jong talent. In principe ben ik al 1,5 jaar bezig om Lionel te kopen, omdat ik zag dat 2019 echt sterk was. Hij kan goed aankomen in zowel de voorjaarsklassiekers als de normale sprintetappes. Als volgend seizoen ook de kleinere koersen doorgaan kan het weleens een leuke puntenpakker worden voor de 1.1 wedstrijden. Ik verwacht dat hij een hele goede stap heeft gezet om naar Alpecin te vertrekken om dan inderdaad samen met Philipsen, van der Poel en Merlier een heel mooi snel kwartet te gaan vormen.

Belletti gaat de Astana-armada weer verlaten. Had een mager seizoen en werd heel weinig opgesteld door zijn ploeg. Stiekem zat die al met zijn hoofd bij Kometa, die waarschijnlijk ook in het pro continentale circuit zal gaan opteren.

Rico, ondanks onze stukgelopen andere onderhandelingen was deze deal toch in een razende flits gemaakt. Dank en veel succes met Belletti.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal AST - SAL
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal GMB - COR
» Deal MUN - CEP
» Deal VAC - RAB
» Deal UNI - MOL
» Deal UNI - MAP

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: