Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal ARG - MAP

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast

Deal ARG - MAP Empty
BerichtOnderwerp: Deal ARG - MAP   Deal ARG - MAP Emptyma 9 nov - 15:14:09

Naar ARG: Aime de Gendt + Jos van Emden
Naar MAP: Gregor Muhlberger

Aime verbaasde mij in OHN begin dit jaar, hij kon mee met de grote de muur op (als enige wat mindere naam). Daarnaast had hij natuurlijk al eerder wat dingen laten zien. Ik ging jacht op hem maken op verschillende WKs en uiteindleijk lukte het hier om hem binnen te halen.
Tot mijn verbazing reed hij op het einde van het jaar de klassiekers niet (mogelijk door val in Binckbank, maar deed nog wel Tours). Nu ga ik dus afscheid van hem nemen zonder dat ik hem gezien heb in de koersen waar ik hem vooral voor haalde.
Jos van Emden gaat ook weg, die heeft een leuke SV (40) en was naar mijn team gekomen om een vorige deal met Adriaan rond te maken. Nu gebruik hem weer om een andere deal rond te maken.

Gregor Muhlberger komt het team versterken. Begon het jaar goed en heeft daarna ook nog leuke dingen laten zien. Volgend jaar bij Movistar is het afwachten wat het brengt. Ik heb echter wel vertrouwen in Muhl, een leuke en aanvallende renner! Maak zo ook een extra plekje vrij in mijn team wat ook niet verkeerd uitkomt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

Deal ARG - MAP Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal ARG - MAP   Deal ARG - MAP Emptyma 9 nov - 15:32:41

Hoewel ik Mühl zeker niet kwijt hoefde, heb ik Aime de Gendt ook al een tijdje op de radar, eigenlijk precies om de reden die Ruud hier ook benoemd. Hij is nog jong en kan zich m.i. nog prima ontwikkelen en zit ook bij de goede ploeg om leuke resultaten neer te zetten. Ik verwacht geen wonderen, maar daar is de onderhandeling ook niet naar geweest.

Mühl heb ik altijd een leuke renner gevonden en in zijn beginjaren leek het alsof hij een ak-man ging worden, gezien zijn resultaten oa in de Tour de l'avenir. Dit zie ik niet meer in hem, maar het is zeker een leuke renner voor de heuvelklassiekers en hij zoekt graag de aanval.

Jos zal denk ik komend jaar nog wat punten binnen gaan sprokkelen met zijn tijdrijderskwaliteiten alvorens hij zijn fiets aan de wilgen gaat hangen.

Ruud, dankjewel voor de snelle onderhandelingen en succes met Mühlberger. Ik zal hem zeker blijven volgen.
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal ARG - MAP
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: