Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal ARG - DSQ

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast

Deal ARG - DSQ Empty
BerichtOnderwerp: Deal ARG - DSQ   Deal ARG - DSQ Emptywo 11 nov - 9:19:06

Naar ARG: Rigoberto Urán + Emil Liepins + 17,5M
Naar DSQ: Jhonatan Narváez + Jeremy Bellicaud

DSQ kan weer een groot talent binnen halen, Narváez versterkt de gelederen. Ik ben zeer blij nog een groot talent van begin 20 binnen te halen, heeft afgelopen jaar echt zijn doorbraak gehad, en lijkt bij Ineos ook echt kansen te krijgen voor zichzelf te rijden. Daarnaast komt er met Bellicaud nog een talentvolle klimmer erbij, het kan vriezen of dooien, bij Wanty zal hij alleszins kansen krijgen.

Daarvoor laat ik Urán gaan, een van de sympathiekste wielrenners uit het peleton naar mijn mening, het feit dat hij door EF nog steeds als kopman uitgespeeld wordt zegt veel vind ik. Hij past alleen totaal niet in de strategie van DSQ. Liepins had ik deze week uit een andere deal als wisselgeld gekregen, en gaat nu meteen weer door. Aangezien ARG op zoek was naar cash hebben we het verschil met cash opgevuld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

Deal ARG - DSQ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal ARG - DSQ   Deal ARG - DSQ Emptywo 11 nov - 10:26:28

Weinig aan toe te voegen. Ik was heel blij met Narvaez, maar ben mijn tactiek lichtelijk aan het aanpassen. Hier past Uran in en Liepins is een leuk rennertje voor er bij. De 17,5 extra komt als geroepen.

Luc, bedankt voor de onderhandeling, daar heb ik van genoten.
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal ARG - DSQ
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: