Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30

Ga naar beneden 
+5
bbflood
Timodej
BryanC
Flowtosti
Rick Steggerda
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Gast
Gast




Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30   Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30 - Pagina 2 Emptyvr 13 nov - 12:12:19

Pozzovivo112 schreef:
Interesse

Interesses verstuurd via PM
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30   Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30 - Pagina 2 Emptyvr 13 nov - 14:33:04

interesse
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30   Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30 - Pagina 2 Emptyvr 13 nov - 15:23:08

Kunske schreef:
interesse

Interesses gestuurd via PM
Terug naar boven Ga naar beneden
Mochie07

Mochie07


Posts : 980
Join date : 09-11-19
Age : 29

Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30   Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30 - Pagina 2 Emptyza 14 nov - 14:09:31

interesse
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30   Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30 - Pagina 2 Emptyza 14 nov - 14:21:41

Mochie07 schreef:
interesse
Interesses verstuurd via PM
Terug naar boven Ga naar beneden
rage

rage


Posts : 879
Join date : 11-11-19
Age : 33
Location : Oudenaarde

Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30   Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30 - Pagina 2 Emptyzo 15 nov - 8:49:39

Mads Pedersen = Einer Rubio + Hofstetter + D. Fernandez (18,5) + Keisse (18,5) + Wynants (20) + Vilela (11) + 7 mil
Terug naar boven Ga naar beneden
Mochie07

Mochie07


Posts : 980
Join date : 09-11-19
Age : 29

Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30   Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30 - Pagina 2 Emptyzo 15 nov - 13:37:32

Mads Pedersen = Amund Grondahl Jansen + Ruben Guerreiro
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30   Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30 - Pagina 2 Emptyzo 15 nov - 17:22:13

Op verzoek even een tussenstand. 

Ik waardeer het openingsbod nog altijd als hoogste en daarmee leidend. Hierbij heb ik alleen gekeken naar de deals die zijn gepost in het forum. En dus niet degene die zijn verstuurd via Whatsapp. Deze zitten qua interesse wat dichterbij, maar weet natuurlijk niet of dat ook geboden gaat worden. 

Qua openingsbod waardeer ik Costa op 140m en Wellens op 200m. Met een waarde van 60 op Taaramae wordt er dus ongeveer 280 op Mads geboden in het openingsbod. Wellicht dat ik er hier en daar een keer 10m naast zit, maar geeft wellicht wel een indicatie.  

Mads + Taaramae = Rui Costa + Tim Wellens

Mads = Bouhanni + Capiot + Weening
Mads + 5 = Degenkolb + Capiot + Weening
Mads = Einer Rubio + Hofstetter + D Fernandez + Keisse + Wynants + Vilela + 7
Mads = Grondahl Jansen + R. Guerreiro
Terug naar boven Ga naar beneden
Timodej

Timodej


Posts : 1081
Join date : 11-11-19
Age : 32
Location : Rotterdam

Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30   Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30 - Pagina 2 Emptyzo 15 nov - 18:27:20

Ben Hermans + Mäder + Calmejane = Pedersen + Laengen
Ben Hermans + Calmejane + Hivert (SV 45) + Bauer (SV 22) + De Kort (SV 23) = Pedersen
Terug naar boven Ga naar beneden
bbflood

bbflood


Posts : 573
Join date : 28-01-20

Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30   Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30 - Pagina 2 Emptyzo 15 nov - 19:10:10

Zet dan ook nog maar even het bod dat ik via "mp" heb gedaan hier neer:
Gaat om bod voor alleen Mads Pedersen:

Degenkolb+Weening+Oss+Dowsett+Morkov
Verder kan ik je nog aanbieden:

Degenkolb+Conti+Weening+ 1 renner van de volgende 3:Oss/Dowsett/Morkov

Of voor Mads Pedersen + Taaramae:

Degenkolb+Bouhanni + 2 renner van de volgende 3:Oss/Dowsett/Morkov


Laatst aangepast door bbflood op zo 15 nov - 19:32:41; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30   Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30 - Pagina 2 Emptyzo 15 nov - 19:15:37

Nibali + Gregaard + Lecroq + 25 = Mads
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30   Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30 - Pagina 2 Emptyzo 15 nov - 19:28:42

Rico schreef:
Nibali + Gregaard + Lecroq + 25 = Mads
Nibali en Cash is TOP! Gregaard en Lecroq voegen voor mij niet heel veel toe in de deal
Terug naar boven Ga naar beneden
bbflood

bbflood


Posts : 573
Join date : 28-01-20

Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30   Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30 - Pagina 2 Emptyzo 15 nov - 19:43:30

bbflood schreef:
Zet dan ook nog maar even het bod dat ik via "mp" heb gedaan hier neer:
Gaat om bod voor alleen Mads Pedersen:

Degenkolb+Weening+Oss+Dowsett+Morkov
Verder kan ik je nog aanbieden:

Degenkolb+Conti+Weening+ 1 renner van de volgende 3:Oss/Dowsett/Morkov

Of voor Mads Pedersen + Taaramae:

Degenkolb+Bouhanni + 2 renner van de volgende 3:Oss/Dowsett/Morkov
Wil voor Pedersen ook nog toevoegen:
Degenkolb+G. Bennett
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30   Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30 - Pagina 2 Emptyzo 15 nov - 19:51:54

Ik zie de biedingen van Hop Hop de berg op en bbflood redelijk gelijkwaardig aan elkaar. 
Het bod van bbflood heb ik qua waarde iets hoger, maar ik verwacht van het openingsbod wat meer punten.

PS. laatste bod nog (John + G. Bennett) nog buiten beschouwing gelaten
Terug naar boven Ga naar beneden
Bennyboy

Bennyboy


Posts : 2096
Join date : 02-11-19
Age : 34

Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30   Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30 - Pagina 2 Emptyzo 15 nov - 19:59:41

G Izagirre + M Pedersen + 30 = Trentin + Mezgec + Visconti
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30   Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30 - Pagina 2 Emptyzo 15 nov - 21:27:22

Hindley + Consonni + Petit
Terug naar boven Ga naar beneden
BryanC

BryanC


Posts : 349
Join date : 09-11-19

Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30   Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30 - Pagina 2 Emptyzo 15 nov - 21:28:03

Pedersen = Cort + Dion Smith + Houle + Lietaer
Terug naar boven Ga naar beneden
bbflood

bbflood


Posts : 573
Join date : 28-01-20

Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30   Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30 - Pagina 2 Emptyzo 15 nov - 21:28:14

Mads Pedersen + Taaramae:

Degenkolb+Bouhanni + 2 renner van de volgende 3:Oss/Dowsett/Morkov en nog 20M om het verschil te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30   Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30 - Pagina 2 Emptyzo 15 nov - 22:00:58

Thanks voor alle biedingen. Morgen laat ik weten wat het wordt. Op dit moment 3 kanshebbers: 

Wellens + Costa 
Degenkolb + Bouhanni + ... 
Hindley + ... 

morgen meer!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30   Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30 - Pagina 2 Emptyma 16 nov - 17:15:28

Na lang wikken en wegen is de kogel eindelijk door de kerk! Na een glooiende etappe met her en der wat speldenprikjes kwam het vuurwerk pas echt in de finale. Net op de meet heeft de ene van de andere gewonnen. Juryberaad moest er aan te pas komen een een definitieve beslissing te maken. De jury (bestaande uit ik, mezelf en Gerben) maakt onderstaande de definitieve uitslag bekend. 

Ik waardeerde het openingsbod met circa 340 miljoen. Met een waarde van 60 op Rein Taaramae kwam ik op een bod van 280m op Mads uit. 

Allereerst het bod van Hindley: Jai is gewoon een groot talent die het echt wel gaat maken. Als neo werd hij voor de hoofdprijs verkocht, maar heeft zich een tijdje niet laten zien. Dat werd deze Giro echt anders. Samen met Hart was hij de beste man in koers en heeft zich echt in de kijker gereden. 
Met de geschatte waarde van Mads en na aftrek van de waarde van de andere twee renners, vond ik dit echt een superscherp bod. Echter wil ik doorgaan op de ingeslagen weg en de strategie niet omgooien... dit bod viel dan ook als eerste van de drie af. 

De andere biedingen waren beide met Mads + Taaramae, dus die keuze zou wat makkelijk moeten zijn. 

Nog één keuze te gaan... 

Nog steeds één keuze te gaan... 

Nog altijd één keuze te gaan... 

10 minuten voor verloop van de deadline waren de biedingen van bbflood en hophopdebergop redelijk gelijkwaardig aan elkaar. Ware het niet dat de keuze dan best gemakkelijk zou zijn. Enerzijds omdat ik het openingbod zou laten winnen bij een gelijkwaardige waarde (dat vind ik wel zo fair richting degene die bereid is een deadline te accepteren) en anderzijds omdat ik veel meer affiniteit heb met Wellens en Costa vs. vooral Bouhanni. Dat zou dus een makkie worden. 

Met de finish in zicht besloot bbflood echter nog een laatste punch in te zetten door 20m cash extra te bieden. Wat de beslissing een stuk lastiger maakte...

Aan de ene kant vinden we twee leuke sympathieke renners die goed kunnen aankomen. Wellens mag misschien wel iets meer pit in zitten, (geeft af en toe een beetje een Kelderman gevoel) maar aankomen kan hij zeker. En hij scoort natuurlijk lekker stabiel. Qua punten voor komend jaar lag dit voorstel mijn inziens ook net boven dat van bbflood. 

Aan de andere kant vinden we Ome John. Ome John was altijd best een leuke renner. Kan goed aankomen en heeft heel veel mooie overwinningen op zijn naam staan. Echter dacht een oud Spaans vrouwtje op de wegen van Mallorca daar anders over. Ome John werd aangereden en heeft inmiddels een flinke revalidatie achter de rug. Even was de vraag of hij op niveau zou kunnen terugkeren, maar afgelopen jaar was hoopvol. En wellicht zit er de komende jaren nog wel wat meer verbetering in. De tweede renner in dit bod was Boxing Bouhanni. Na een carrière in de ring besloot Nacer dat hij meer kon winnen in het wielrennen dan in de ring. Een prima besluit want aankomen kan hij zeker. Het jammere is dat het Nacer niet heel veel uitmaakt wat er aankomt. Een prima spurt waar hij zijn benen het werk laat doen of toch een linkse hoek of rechtse directe, Nacer is van alle markten thuis wat hem niet altijd tot een geliefde collega maakt. Toch zorgt waarschijnlijk dit temperament en gif voor de uitslagen van Boxing Bouhanni. De andere twee renners zijn leuk meegenomen. 

Het eerste bod schat ik op een waarde van ca. 340m. Na uitrekenen van het tweede bod kwam ik op een waarde van ca. 360. waarvan aan de ene kant een SV van 230 en aan de andere kant een SV van 290 + 20 cash. 

Kiezen voor de leukste renners of de meeste waarde. Kiezen zekerheid van de SV of de leukste renners. Als we volgend jaar willen winnen dan hebben we zoveel mogelijk punten nodig. Wellens + Costa kan 800 punten zijn. Boxer Bouhanni + Ome John misschien 600? Maar ja als je dan kijkt naar het afgelopen jaar dan scoren beide kanten ongeveer gelijk. Dus waarom zou dat volgend jaar niet net zo zijn...  

Het verschil in waarde en zekerheid maakt uiteindelijk de doorslag. De finish is gepasseerd. Een nek aan nek race wordt in de laatste meter gewonnen door bbflood. Het winnende bod is niet het openingsbod maar het laatste bod in deze deadline. 

Naar GMB: Rein Taaramae + Mads Pedersen 
Naar COR: John Degenkolb + Nacer Bouhanni + Michael Morkov + Alex Dowsett +20

Dank Ralf voor het starten van de deadline. Ik vond je openingsbod sterk, maar had bij Mads het gevoel alsof ik er nog net iets meer voor kon krijgen. Het verschil is met net te groot om het openingsbod te kiezen. Alle andere managers dank voor de interesse en jullie biedingen. En natuurlijk bbflood gefeliciteerd met het winnen van de deadline. 

Groet,
Gerben
Terug naar boven Ga naar beneden
bbflood

bbflood


Posts : 573
Join date : 28-01-20

Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30   Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30 - Pagina 2 Emptyma 16 nov - 18:29:12

Yes,was voor mij een zware bevalling om tot een bod te komen. Buiten Degenkolb had Gerben alle renners van mij net iets lager in waarde dan dat ik ze waard vond, maar goed het resultaat is er.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30   Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30 - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deadline Mads Pedersen: zondag 15 november 21:30
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deadline Benoit Jarrier - Zondag 8 november 19:15
» Deadline Simon Carr - Zondag 1 november 20.05
» Deadline Brandon McNulty zondag 14 november 21:30 2021
» Deadline Pedersen Casper woensdag 18 december om 11:49
» Deadline Adam de Vos Dinsdag 17 november 19:10

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Algemeen :: Transfers :: Deadlines :: Verwerkte deadlines-
Ga naar: