Deal klopt!
Ik was al met Jappe in onderhandeling over Rodriguez toen hij plots naar Rick verhuisde. Alle begrip mijnerzijds dat hij Rodriguez in deze grote deal betrok, maar ik moest mijn pijlen dus op Rick gaan richten.
Met Rodriguez komt er weer een klassements topper naar Caisse d'Epargne, ben er super blij mee. Heeft een niet al te best (corona) jaar achter de rug maar ben er van overtuigd dat hij volgend jaar zijn kansen gaat grijpen bij Astana. Met zijn 25 jaar is hij natuurlijk ook nog relatief jong.
Met Debusschere vertrek een renner die niet zo lekker in de markt lag, en dat verbaasde mij toch wel enigzins. Drama jaar gehad bij Katusha en leek met B&B een prima keus gemaakt te hebben om zich te revancheren, maar toen was daar corona. 2 verloren seizoenen, hoop voor Rick dat hij zich weet te herstellen en kan scoren in de klassiekers en de zwaardere etappes die eindigen in een sprint met uitgedund peloton. Sowieso al een lekkere sv. Sicard dan, ex wereldkampioen bij de beloftes, 2x top 15 in AK Vuelta maar lijkt het helemaal kwijt te zijn. Gaat weg voor zijn sv en er was nog 20 miljoen extra cash voor nodig om Rick over de streep te trekken.
Bedankt voor de snelle deal Rick!