Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal CEP-VAC

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Rick Steggerda

Rick Steggerda

Deal CEP-VAC Empty
BerichtOnderwerp: Deal CEP-VAC   Deal CEP-VAC Emptyza 21 nov - 17:23:00

Naar CEP: Oscar Rodriguez
Naar VAC: Jens Debusschere + Romain Sicard + 20

Een heel kort verblijf van Oscar Rodriguez. Hij gaat naar het Spaanse nest waar hij thuis hoort en kopman wordt. Chris bood me waarde. Sicard verwacht ik niet perse veel van, maar het zou er in moeten zitten. Hij vertegenwoordigt vooral waarde. Debusschere daarentegen kan weleens verrassen een niveautje lager; veel wedstrijden in het franse circuit en ik zie hem daarin best vaak als kopman uitgespeeld worden. Sneller punten dan Rodriguez. Het geld maakt het rond en geeft mij een fijne neo-positie.

Dank Chris!
Terug naar boven Ga naar beneden
Chris85

Chris85

Deal CEP-VAC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal CEP-VAC   Deal CEP-VAC Emptyza 21 nov - 18:51:50

Deal klopt!

Ik was al met Jappe in onderhandeling over Rodriguez toen hij plots naar Rick verhuisde. Alle begrip mijnerzijds dat hij Rodriguez in deze grote deal betrok, maar ik moest mijn pijlen dus op Rick gaan richten.

Met Rodriguez komt er weer een klassements topper naar Caisse d'Epargne, ben er super blij mee. Heeft een niet al te best (corona) jaar achter de rug maar ben er van overtuigd dat hij volgend jaar zijn kansen gaat grijpen bij Astana. Met zijn 25 jaar is hij natuurlijk ook nog relatief jong.

Met Debusschere vertrek een renner die niet zo lekker in de markt lag, en dat verbaasde mij toch wel enigzins. Drama jaar gehad bij Katusha en leek met B&B een prima keus gemaakt te hebben om zich te revancheren, maar toen was daar corona. 2 verloren seizoenen, hoop voor Rick dat hij zich weet te herstellen en kan scoren in de klassiekers en de zwaardere etappes die eindigen in een sprint met uitgedund peloton. Sowieso al een lekkere sv. Sicard dan, ex wereldkampioen bij de beloftes, 2x top 15 in AK Vuelta maar lijkt het helemaal kwijt te zijn. Gaat weg voor zijn sv en er was nog 20 miljoen extra cash voor nodig om Rick over de streep te trekken.

Bedankt voor de snelle deal Rick!
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal CEP-VAC
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: