Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal TIS - BOR

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
hofsje

hofsje

Deal TIS - BOR Empty
BerichtOnderwerp: Deal TIS - BOR   Deal TIS - BOR Emptyza 21 nov - 23:02:29

Naar TIS : Kreuziger + Boudat + Verwilst
Naar BOR : Roche + El Fares + Warbasse

Ik hoop met deze deal oa dat El Fares gaat stoppen maar als hij doorgaat kan hij ook nog regelmatig punten pakken aardig aanvallende renner + Warbasse prima giro gereden 17de interessant wat hij komend jaar jan doen bij AG2R nu ze daar minder op de grote rondes bezig houden
En Roche veteraan bij Sunweb tussen de jonge renners goeie stop en kan ook af en toe punten sprokkelen

Kreuziger verlaat mijn ploeg ,heeft gezegd dat hij voor Zakarin gaat rijden en daarmee te weinig voor eigen kansen maar pakt de afgelopen jaren al moeizaam punten
Boudat als 2de een net niet sprinter bij Arkea vaak 2de keus in een sprint en Verwilst is nog jong maar het lijkt erop dat het weinig gaat worden met hem maar miss bij TIS wel

Bedankt voor de onderhandelingen
Terug naar boven Ga naar beneden
Jappe666

Jappe666

Deal TIS - BOR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TIS - BOR   Deal TIS - BOR Emptyza 21 nov - 23:19:41

Deal klopt.

Kreuziger genomen voor de hoge SV en de hoop dat hij met Gazprom een aardig programma mag rijden samen met Zakarin. Veel renners presteerden erg matig bij NTT, dus hopelijk doet de nieuwe lucht hem goed. In zijn spoor volgen ook Boudat en Verwilst. De Fransman heeft in het verleden al bewezen in het Frans-Belgische circuit, terwijl zijn concullega Bouhanni al heeft bewezen niet de meest constante te zijn. Verwilst om de deal rond te maken. In 2017 nog 2de in de Omloop voor Beloften, hij mag ons verrassen.

Na amper een dag is Roche alweer weg, wat ik betreur aangezien het zo'n leuke renner is om volgen. Kans bestaat echter dat hij zich volledig moet wegcijferen voor Bardet, Hindley en Hirschi. El Fares vermoed ik dat zal stoppen en Warbasse verwachtte ik ook geen wonderen van in een volledig geheroriënteerde ploeg van AG2R.
Peter Post Forever

Peter Post Forever

Deal TIS - BOR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TIS - BOR   Deal TIS - BOR Emptyma 23 nov - 23:10:45

Besproken en akkoord
Gesponsorde inhoud

Deal TIS - BOR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TIS - BOR   Deal TIS - BOR Empty

Deal TIS - BOR