Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal TIS - MAP

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast

Deal TIS - MAP Empty
BerichtOnderwerp: Deal TIS - MAP   Deal TIS - MAP Emptywo 25 nov - 9:32:49

Naar TIS: Romain Hardy
Naar MAP: Matteo Pelucchi + Mikel Aristi

Met deze deal verlies ik een beetje in waarde, maar ik hoop op directe cash. Ik geef Pelucchi zo'n 90% kans op stoppen en dat is de reden waarom ik de deal maak. Aristi heeft ook nog geen contract voor volgend jaar, maar verwacht ik dat wel doorgaat. Maakt me eigenlijk ook weinig uit wat hij doet, heeft namelijk bijna geen stop (4 mln), en kan denk ik best prima scoren in kleinere wedstrijden als hij zijn niveau van 2018/2019 haalt.

Hardy vertrekt, is altijd wel goed voor wat punten maar ik hoop met het geld dat ik hiermee (hopelijk) verdien meer punten terug te kunnen kopen voor de toekomst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jappe666

Jappe666

Deal TIS - MAP Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TIS - MAP   Deal TIS - MAP Emptydo 26 nov - 12:36:39

Deal klopt.

Met Hardy halen we een typische sprokkelaar binnen, die voornamelijk in de kleinere koersen regelmatig uitslagen weet te rijden. Het is absoluut geen veelwinnaar, maar hij weet zich wel vaak in de juiste ontsnappingen te smijten en is niet traag aan de streep, waardoor hij tal van ereplaatsen scoort.
Is ook al 32, dus zal niet eeuwig meer doorgaan dus terwijl zijn stopvergoeding korterbij komt kan hij zijn waarde nog wat aandikken met prijzengeld.

In ruil moeten we Pelucchi en Aristi laten gaan. In het Aziatische en Afrikaanse circuit wil hij nog wel eens een ereplaats binnenrijven, maar verder is het toch vooral net niet voor de Italiaan. Heeft nog geen contract voor volgend jaar, ondanks hij 'maar' 31 is, dus kan nog alle kanten uit. Aristi waren we ook liever kwijt dan rijk, die wist in 2020 zelfs geen CQ-ranking te noteren.
Peter Post Forever

Peter Post Forever

Deal TIS - MAP Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TIS - MAP   Deal TIS - MAP Emptydo 26 nov - 13:23:17

Besproken en akkoord
Gesponsorde inhoud

Deal TIS - MAP Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TIS - MAP   Deal TIS - MAP Empty

Deal TIS - MAP