Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal MOL - COR

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast

Deal MOL - COR Empty
BerichtOnderwerp: Deal MOL - COR   Deal MOL - COR Emptydi 29 dec - 16:14:36

Naar MOL: Vegard Stake Laengen + Diego Rubio + Frederik Frison + 52,5
Naar COR: Sep Vanmarcke

Corendon kiest ervoor haar budget voor komend jaar te besteden aan een leuke attractieve voorjaarsrenner. Hoewel Sep geen veelwinnaar is pakte hij jaar op jaar steady zijn punten. Ik betaal mijn inziens wel iets teveel voor Sep, maar als kopman in het klassiekerwerk vond ik het te interessant om te laten lopen. 2020 was voor Sep geen gelukkig seizoen. Ik vond hem sowieso bij EF niet op zijn best. Dat hij een 3-jarig contract getekend heeft bij ISN geeft vertrouwen. Voor 2020 pakte Sep steady zijn punten en eindigde hij keer op keer in de top100 CQ Ranking. Ik heb het gevoel alsof Sep weer op dit niveau kan komen en neem dit gokje. 

Uiteraard neem ik deze gok ook door de manier waarop de deal vorm heeft gekregen. Dit maakt het interessant voor beide managers. Ik betaal iets teveel voor een scorende renner, maar doe dit in de vorm van een mooi bedrag in cash aangevuld met drie renners waarbij het wachten is totdat ze gaan stoppen. 

Joris dank! Ik hoop dat je met de cash een mooie neo weet te scoren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joske47

Joske47

Deal MOL - COR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal MOL - COR   Deal MOL - COR Emptywo 30 dec - 9:09:45

Deal klopt. Enkele dagen voor het einde van het jaar en de periode besloten om nog wat cash aan te trekken. Wel lang getwijfeld omdat ik normaal gezien liever de andere kant van de deal heb, namelijk een scorende renner. De 3 renners die naar mij komen vertegenwoordigen voor mij niet veel waarde maar waren nodig om tot een deal te komen.

Over de vertrekkende renner: ik denk dat Sep bij Israel wel een interessant programma gaat krijgen en ook terug meer kopman gaat mogen zijn hopelijk voor Gerben resulteert dat in flink wat punten. Met Bissegger en Vermeersch hoop ik reeds een opvolger in huis te hebben.

Gerben bedankt voor de open onderhandelingen en veel plezier met Sep!
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal MOL - COR
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: