Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal LVT - COR

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast

Deal LVT - COR Empty
BerichtOnderwerp: Deal LVT - COR   Deal LVT - COR Emptyza 23 jan - 21:32:26

Naar LVT: Anthony Roux + 45 
Naar COR: Christophe Laporte

Wilde met de cash die ik nog had nog wat punten halen. Liefst nog een kleine winst pakken omdat er toch wel wat cash op tafel kwam. Daarnaast zou het mooi zijn om nog wat kleinere stops kwijt te raken. 
Uiteindelijk ergens in het midden uitgekomen. Met Roux vertrekt een wat hogere stop die ik liever bij Corendon had gehouden, omdat het dit jaar al heel onzeker was of hij nog een contact zou krijgen. 
Anderzijds heeft Mark nog wat water bij de wijn gedaan door iets te zakken in prijs wellicht pak ik daarmee met mijn cash investering nog een beetje winst. Uiteraard was het om de punten te doen en daar geloof ik zeker in bij Laporte in een jaar waarin er vooral in Europa gereden zal worden. 

Voor alle managers die vandaag nog interesse hadden in cash dank voor jullie geduld. Ik had even wat tijd nodig om alle reacties te verzamelen en een keuze te maken. 

@Mark: Hoop dat je wat moois oppikt bij de neo's.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

Deal LVT - COR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal LVT - COR   Deal LVT - COR Emptyza 23 jan - 21:46:44

Deal Klopt. Nog een cashdeal om mij een iets ruimer budget te geven bij de neo's. Niks meer en niks minder
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal LVT - COR
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: