Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Inschrijven WK3

Ga naar beneden 
+29
Clement
Baske
Kozer90
WCEendT
Patje
Timmerhuis
Hapsnurker
Hartstikkebedankt
Rawolf
BRL-Nathanael
Jappe666
Noud
bbflood
Rick Steggerda
Timodej
rage
ZwartebroekengeIetrui
Pozzovivo112
Flowtosti
Chris85
Mochie07
hofsje
MelvinBraam
Peter Post Forever
BryanC
Joske47
Bennyboy
kschiffmacher
Admin
33 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Hapsnurker

Hapsnurker


Posts : 398
Join date : 23-04-21
Age : 36

Inschrijven WK3 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inschrijven WK3   Inschrijven WK3 - Pagina 7 Emptywo 16 maa - 14:31:19

Mochie07 schreef:
Welkom NP!

Er is zojuist een team vrij gekomen. Welk team dat is is vanaf 18 Maart definitief, maar het lijkt erop dat dit Telekom zal zijn.

Je krijgt een coach toegewezen die je in het eerste seizoen van advies en uitleg zal voorzien.

Ben beschikbaar als Coach voor NP!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kozer90

Kozer90


Posts : 226
Join date : 24-08-22
Age : 33
Location : Kampen

Inschrijven WK3 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inschrijven WK3   Inschrijven WK3 - Pagina 7 Emptywo 24 aug - 14:59:35

Ha Allen,

Hierbij wil ik mij aanmelden om mee te gaan doen.
Liefhebber van sport, waaronder ook zeker wielrennen. Meeste volg ik wel, al zal ik voor dit spel nog wat meer de krochten van het wielrennen in moeten duiken.
Mocht er een team vrij zijn, zou ik graag een doorstart maken onder de naam Pelforth.

Groet,

Arjan

Joske47, MelvinBraam en Chris85 vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Bennyboy

Bennyboy


Posts : 2097
Join date : 02-11-19
Age : 34

Inschrijven WK3 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inschrijven WK3   Inschrijven WK3 - Pagina 7 Emptywo 24 aug - 15:02:00

Kozer90 schreef:
Ha Allen,

Hierbij wil ik mij aanmelden om mee te gaan doen.
Liefhebber van sport, waaronder ook zeker wielrennen. Meeste volg ik wel, al zal ik voor dit spel nog wat meer de krochten van het wielrennen in moeten duiken.
Mocht er een team vrij zijn, zou ik graag een doorstart maken onder de naam Pelforth.

Groet,

Arjan

Welkom Arjan,
Er zijn op dit moment twee teams vrij (Sport Vlaanderen en Telekom), maar er loopt nog een overstapdeadline tot en met zondag 23:59. In principe kan je vanaf maandag dus starten. We houden je op de hoogte.

Gr. namens de admins

Hapsnurker en Kozer90 vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Mochie07

Mochie07


Posts : 980
Join date : 09-11-19
Age : 29

Inschrijven WK3 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inschrijven WK3   Inschrijven WK3 - Pagina 7 Emptywo 24 aug - 15:08:37

Welkom!
Terug naar boven Ga naar beneden
Baske

Baske


Posts : 93
Join date : 13-09-22
Age : 33
Location : Eindhoven

Inschrijven WK3 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inschrijven WK3   Inschrijven WK3 - Pagina 7 Emptydi 13 sep - 20:29:03

Goedenavond! Ik ben een collega van Bert en Hapsnurker. Graag zou ik een team willen overnemen. Ik zal er met volle inzet tegenaan gaan! Hoor graag hoe en wat verder. Dank

Bennyboy, Chris85, Rick Steggerda, bbflood, Hapsnurker en Kozer90 vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Bennyboy

Bennyboy


Posts : 2097
Join date : 02-11-19
Age : 34

Inschrijven WK3 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inschrijven WK3   Inschrijven WK3 - Pagina 7 Emptydi 13 sep - 22:02:56

Baske schreef:
Goedenavond! Ik ben een collega van Bert en Hapsnurker. Graag zou ik een team willen overnemen. Ik zal er met volle inzet tegenaan gaan! Hoor graag hoe en wat verder. Dank

Welkom! Dan zal je Sport Vlaanderen onder je hoede krijgen. Wie je coach wordt bespreken we even. We hadden daar volgens mij een wachtlijst voor.

Rick Steggerda en Baske vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
bbflood

bbflood


Posts : 579
Join date : 28-01-20

Inschrijven WK3 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inschrijven WK3   Inschrijven WK3 - Pagina 7 Emptywo 14 sep - 6:53:20

ben_pronk schreef:
Baske schreef:
Goedenavond! Ik ben een collega van Bert en Hapsnurker. Graag zou ik een team willen overnemen. Ik zal er met volle inzet tegenaan gaan! Hoor graag hoe en wat verder. Dank

Welkom! Dan zal je Sport Vlaanderen onder je hoede krijgen. Wie je coach wordt bespreken we even. We hadden daar volgens mij een wachtlijst voor.

Hallo Ben, Kortgeleden heb jij de coaching van Kozer90 op je genomen omdat je hem kent. Toen hoorde ik je niet over de wachtlijst.
Het lijkt me dan ook fair en redelijk dat Hapsnurker en ik de coaching doen. Of in ieder geval een van ons.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bennyboy

Bennyboy


Posts : 2097
Join date : 02-11-19
Age : 34

Inschrijven WK3 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inschrijven WK3   Inschrijven WK3 - Pagina 7 Emptywo 14 sep - 9:21:13

bbflood schreef:
ben_pronk schreef:
Baske schreef:
Goedenavond! Ik ben een collega van Bert en Hapsnurker. Graag zou ik een team willen overnemen. Ik zal er met volle inzet tegenaan gaan! Hoor graag hoe en wat verder. Dank

Welkom! Dan zal je Sport Vlaanderen onder je hoede krijgen. Wie je coach wordt bespreken we even. We hadden daar volgens mij een wachtlijst voor.

Hallo Ben, Kortgeleden heb jij de coaching van Kozer90 op je genomen omdat je hem kent. Toen hoorde ik je niet over de wachtlijst.
Het lijkt me dan ook fair en redelijk dat Hapsnurker en ik de coaching doen. Of in ieder geval een van ons.

Oké Bert. Dan wordt jij de coach. Hapsnurker was laatst coach van NP.
We maken het in orde!!

Baske vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Rawolf

Rawolf


Posts : 951
Join date : 16-11-20

Inschrijven WK3 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inschrijven WK3   Inschrijven WK3 - Pagina 7 Emptywo 14 sep - 9:27:23

Zal mn boden voortaan om 11:45 uitbrengen dan kunnen jullie in de lunchpauze overleggen Smile

Hapsnurker en Baske vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
bbflood

bbflood


Posts : 579
Join date : 28-01-20

Inschrijven WK3 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inschrijven WK3   Inschrijven WK3 - Pagina 7 Emptywo 14 sep - 9:45:25

ben_pronk schreef:
bbflood schreef:
ben_pronk schreef:
Baske schreef:
Goedenavond! Ik ben een collega van Bert en Hapsnurker. Graag zou ik een team willen overnemen. Ik zal er met volle inzet tegenaan gaan! Hoor graag hoe en wat verder. Dank

Welkom! Dan zal je Sport Vlaanderen onder je hoede krijgen. Wie je coach wordt bespreken we even. We hadden daar volgens mij een wachtlijst voor.

Hallo Ben, Kortgeleden heb jij de coaching van Kozer90 op je genomen omdat je hem kent. Toen hoorde ik je niet over de wachtlijst.
Het lijkt me dan ook fair en redelijk dat Hapsnurker en ik de coaching doen. Of in ieder geval een van ons.

Oké Bert. Dan wordt jij de coach. Hapsnurker was laatst coach van NP.
We maken het in orde!!

Had net even met Hapsnurker overlegd en ik geef er de voorkeur aan dat hij het doet. NP heeft eigenlijk ook nooit gespeeld.

Bennyboy vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
bbflood

bbflood


Posts : 579
Join date : 28-01-20

Inschrijven WK3 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inschrijven WK3   Inschrijven WK3 - Pagina 7 Emptywo 14 sep - 9:47:23

Rawolf schreef:
Zal mn boden voortaan om 11:45 uitbrengen dan kunnen jullie in de lunchpauze overleggen Smile

Laughing Nou komt dat niet vaak voor hoor.

Baske vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Baske

Baske


Posts : 93
Join date : 13-09-22
Age : 33
Location : Eindhoven

Inschrijven WK3 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inschrijven WK3   Inschrijven WK3 - Pagina 7 Emptywo 14 sep - 13:21:53

Bedankt allen.We gaan er tegenaan! Eerst even inleren door Hapsnurker, daarna gaan we los!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hapsnurker

Hapsnurker


Posts : 398
Join date : 23-04-21
Age : 36

Inschrijven WK3 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inschrijven WK3   Inschrijven WK3 - Pagina 7 Emptyma 3 okt - 15:55:14

Naar aanleiding van mijn bericht elders op dit forum, graag een nieuwe coach zoeken voor Baske. Zodat hij weer door kan met onderhanden en deals sluiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
bbflood

bbflood


Posts : 579
Join date : 28-01-20

Inschrijven WK3 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inschrijven WK3   Inschrijven WK3 - Pagina 7 Emptyma 3 okt - 18:12:54

Hapsnurker schreef:
Naar aanleiding van mijn bericht elders op dit forum, graag een nieuwe coach zoeken voor Baske. Zodat hij weer door kan met onderhanden en deals sluiten.

Als huidig adviseur lijkt mij het dan het meest logisch dat ik dat dan overneem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bennyboy

Bennyboy


Posts : 2097
Join date : 02-11-19
Age : 34

Inschrijven WK3 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inschrijven WK3   Inschrijven WK3 - Pagina 7 Emptyma 3 okt - 19:21:45

@bbflood prima!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Inschrijven WK3 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inschrijven WK3   Inschrijven WK3 - Pagina 7 Emptywo 5 okt - 15:40:52

Ik zou me graag willen inschrijven voor wk3 wanneer er een team vrij is
Terug naar boven Ga naar beneden
Bennyboy

Bennyboy


Posts : 2097
Join date : 02-11-19
Age : 34

Inschrijven WK3 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inschrijven WK3   Inschrijven WK3 - Pagina 7 Emptywo 5 okt - 16:37:25

Mitrohimovic schreef:
Ik zou me graag willen inschrijven voor wk3 wanneer er een team vrij is

Hoi Ruben! Welkom! Leuk dat je weer de zin hebt gekregen. Binnenkort hoor jij meer of er een team vrijkomt, kan best weleens snel zijn Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
WCEendT

WCEendT


Posts : 774
Join date : 25-10-21
Age : 26

Inschrijven WK3 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inschrijven WK3   Inschrijven WK3 - Pagina 7 Emptywo 5 okt - 17:25:00

Mitrohimovic schreef:
Ik zou me graag willen inschrijven voor wk3 wanneer er een team vrij is

Je hebt Godon al, nu Lafay nog!
Terug naar boven Ga naar beneden
Clement

Clement


Posts : 275
Join date : 21-11-22
Age : 30

Inschrijven WK3 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inschrijven WK3   Inschrijven WK3 - Pagina 7 Emptywo 23 nov - 14:26:42

Beste Managers,

Via het forum op WielerFlits op dit forum gekomen, ben een fanatiek volger van het wielrenner. Lijkt me mooi spel om aan mee te doen, hoor graag wat ik moet doen om te starten!

Groeten Clement

Admin, Bennyboy en MelvinBraam vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Rawolf

Rawolf


Posts : 951
Join date : 16-11-20

Inschrijven WK3 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inschrijven WK3   Inschrijven WK3 - Pagina 7 Emptywo 23 nov - 14:34:49

Clement schreef:
Beste Managers,

Via het forum op WielerFlits op dit forum gekomen, ben een fanatiek volger van het wielrenner. Lijkt me mooi spel om aan mee te doen, hoor graag wat ik moet doen om te starten!

Groeten Clement

Team Androni komt waarschijnlijk vrij, dus je kan alvast je team bekijken!

tzt zul je een coach toegewezen krijgen die het spelletje uitlegt en de eerste maanden begeleiding bied
Terug naar boven Ga naar beneden
WCEendT

WCEendT


Posts : 774
Join date : 25-10-21
Age : 26

Inschrijven WK3 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inschrijven WK3   Inschrijven WK3 - Pagina 7 Emptywo 23 nov - 16:12:46

Ik stel voor om Hapsnurker als coach in te stellen, mits hij hiervoor open staat.

Hij kent het team, weet de aankoopprijzen en zal gemiddeld de renners bij Androni hoger hebben dan andere managers wat alleen maar ten goede kan komen voor de nieuwe manager.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hapsnurker

Hapsnurker


Posts : 398
Join date : 23-04-21
Age : 36

Inschrijven WK3 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inschrijven WK3   Inschrijven WK3 - Pagina 7 Emptywo 23 nov - 17:06:26

WCEendT schreef:
Ik stel voor om Hapsnurker als coach in te stellen, mits hij hiervoor open staat.

Hij kent het team, weet de aankoopprijzen en zal gemiddeld de renners bij Androni hoger hebben dan andere managers wat alleen maar ten goede kan komen voor de nieuwe manager.

Lijkt me gezien de vorige discussies en mijn rol als coach niet verstandig.
Terug naar boven Ga naar beneden
hofsje

hofsje


Posts : 614
Join date : 09-11-19
Age : 35

Inschrijven WK3 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inschrijven WK3   Inschrijven WK3 - Pagina 7 Emptywo 23 nov - 18:42:45

Ik zou er opzich geen moeite mee hebben om coach te zijn/worden ,maar als iemand anders die hier al speelt hem kent is dat miss handiger

WCEendT vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
otter

otter


Posts : 137
Join date : 15-12-22
Age : 28

Inschrijven WK3 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inschrijven WK3   Inschrijven WK3 - Pagina 7 Emptywo 21 dec - 10:45:30

Dag allen,

Ik ben een collega van Jappe666 en zou mij graag kandidaat stellen om een team over te nemen wanneer er eentje vrij is.

Bennyboy, MelvinBraam, Chris85, Rick Steggerda, bbflood, Hapsnurker en Baske vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Bennyboy

Bennyboy


Posts : 2097
Join date : 02-11-19
Age : 34

Inschrijven WK3 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inschrijven WK3   Inschrijven WK3 - Pagina 7 Emptywo 21 dec - 16:05:31

Hoi otter.
Welkom! Er is nu geen team vrij, maar mocht dat gebeuren ben jij de eerstvolgende,

Gr. namens de admins.

otter vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Inschrijven WK3 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inschrijven WK3   Inschrijven WK3 - Pagina 7 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Inschrijven WK3
Terug naar boven 
Pagina 7 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Algemeen :: Inschrijvingen-
Ga naar: