Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal UNO - AST

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Bennyboy

Bennyboy

Deal UNO - AST Empty
BerichtOnderwerp: Deal UNO - AST   Deal UNO - AST Emptyzo 31 jan - 20:10:22

Naar UNO : S. Berwick + D. Camargo
Naar AST : M. Woods

Ik was al een tijdje bezig om Michael Woods naar mijn team te halen omdat ik denk dat dit 'zijn' jaar gaat worden. Is redelijk vaak wat tegengekomen dus kon niet vaak continue zijn klasse laten zien. Ik geloof dat zijn transfer naar ISN een hele goede zet gaat zijn. Samen met Martin lekker vlammen in de Waalse klassiekers en natuurlijk zijn ding doen in de Tour.. Natuurlijk hoop ik ook dat de OS zal doorgaan zodat hij daar zijn ding mag doen. Met Woods haal ik dus een extra kopman voor twee hele jonge beloftevolle renners, dit komt natuurlijk omdat ik voor de korte termijn ga op WK3. Ik wil zo snel mogelijk punten halen en met neo's is dat vaak wat lastiger, vandaar deze keuze. Hopelijk blijft mij dit jaar de pech bespaard en gaan ze dat ook daadwerkelijk doen Smile

Misschien verkoop ik mijn neo's veel te vroeg en krijg ik hier later spijt van, maar de neiging naar snelle punten heeft wat dit betreft de overhand gekregen. Nathan heeft hier uitkomst in geboden. Succes met de twee neo's en ga ze zeker volgen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

Deal UNO - AST Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal UNO - AST   Deal UNO - AST Emptyzo 31 jan - 21:44:13

Ik ben een man van de lange adem, door velen zo omschreven. Dat reflecteert ook op mijn wk3-team. Ik vind het leuk om in te zetten op talenten, en dat blijkt enorm uit deze deal. Geef steady topper Woods op voor twee potentiële toppers. Diego Camargo won op jonge leeftijd de Vuelta a Colombia vóór Oscar Sevilla. In mijn ogen ben je als je die koers wint voor zo'n renner, een hele grote meneer. Moest ik eigenlijk wel hebben. Berwick liet in 2020 in de Heralds Sun Tour zijn ware potentie zien aan het grote publiek, hij reed daar vooraan mee met de grote mannen. Hij heeft daarvoor veel ervaring kunnen opdoen in de Aziatische tour en ik denk dat hij daardoor al een goede basis heeft. Verwacht, als hij naar niveau presteert, dat hij bij Israel op een goed spoor zit.

Kortom, deal klopt dus.
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal UNO - AST
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: