Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal CDC - RAB

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
kschiffmacher

kschiffmacher

Deal CDC - RAB Empty
BerichtOnderwerp: Deal CDC - RAB   Deal CDC - RAB Emptydi 16 feb - 8:03:11

Naar CDC; Bardet + Wynants + Skjelmose + 55miljoen
Naar Rabobank; Stuyven + Hodeg

Jonathan begon met team CDC en ik vroeg hem direct naar de beschikbaarheid van Stuyven. Daar konden we over praten. Zodoende is een wedstrijd ping pongen begonnen van biedingen en namen en uiteindelijk is dit het resultaat.

Bij de vertrekkers vallen 2 namen op; Bardet en Skjelmose. Bardet hoefde niet weg, zeker nog vertrouwen in hem nu hij naar DSM is gegaan. Daarnaast is hij nog relatief jong, dus kansen te over. Toch denk ik dat Stuyven een wat interessantere WK renner kan zijn. Het verschil in SV moet hij alleen nog gaan overbruggen. Dan Skjelmose. Die kon ik voor een prikkie oppikken bij de neo verkoop. Was absoluut benieuwd wat hij kon gaan brengen.
Uiteindelijk kwam ik erachter dat Jonatan veel interesse in mijn geld had en daardoor zijn we tot deze deal gekomen. Ik wilde met dat geld een leuke zomerneo gaan oppikken of een voorsprongetje pakken naar de neo's van vorig jaar. Maar met Hodeg koop ik toch wat meer zekerheid in mijn ogen.

Jona bedankt voor de gezellige onderhandelingsavond ;-) en succes met je euro's! Met name Skjelmose blijf ik zeker volgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rawolf

Rawolf

Deal CDC - RAB Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal CDC - RAB   Deal CDC - RAB Emptydi 16 feb - 9:44:13

Mooie transfer als binnenkomer :p

Bardet zie ik bij DSM weer tot ontplooing komen, binnen dat collectief nu 1 van de velen ipv altijd maar de enige kopman dat zal hem goed doen. De meeste van zijn punten scoort hij veelal in de latere periodes wat deze deal voor mij nog aantrekkelijker maakt.

Stuyven scoort het meeste in P1 en die krijg ik dit seizoen dan nog. Wel een echte renner die goed is voor dit spel, zou ook zomaar tot zijn 38e door kunnen gaan. Maar als het tot een sprint komt zullen ze de kaart M. Pedersen trekken en ook buiten de klassiekers heeft Stuyven maar beperkte vrijheid met sowieso zijn jaarlijkse Tourdeelname. Ik verwacht van Bardet meer punten de komende jaren.

Hodeg heb ik helemaal niks mee, ligt helft van het seizoen op z'n snufferd en in mijn ogen haalt hij enkel resultaten door die geweldige leadout trein van QuickStep. Als Lefevere hem zat is haalt hij nog maar de helft van de punten per jaar.

Skjelmose leuk talentje, en wat cash erbij omdat er veel tussentijdse neo's zijn.

Terug naar boven Ga naar beneden

Deal CDC - RAB
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: