Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal CDC - UNO

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Rawolf

Rawolf

Deal CDC - UNO Empty
BerichtOnderwerp: Deal CDC - UNO   Deal CDC - UNO Emptywo 17 feb - 20:03:03

Aniolkowski + Kirsch = Berwick + 37

Naar CDC:
Berwick + 37

Naar UNO:
Aniolkowski + Kirsch

Flink wat interesse in Aniokowski maar zijn tot deze mooie combi gekomen. Denk dat Berwick z'n plafond zelfs wat hoger ligt dan dat van Aniolkowski, die laatste is echter wel meer zekerheid met zn snelheid. Heeft veel gewonnen afgelopen jaar maar ik moet nog maar zien of hij dat ook kan een niveau hoger. Nu snel verkopen voordat blijkt dat t de vaste leadout van Dupont word Wink. Maar gun je ook wel wat puntjes hoor Nathan.

Berwick geen uitgebreid CV maar toch een paar hele leuke resultaten, driejarig contract bij ISN geeft me ook vertrouwen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

Deal CDC - UNO Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal CDC - UNO   Deal CDC - UNO Emptywo 17 feb - 22:03:43

Deal klopt, dank voor de prettige onderhandelingen.

Ik was met mijn stomme kop de 2e avond van neo-deadlines volledig vergeten, Aniolkowski stond daar heel erg hoog op mijn lijstje, maar die had ik dus gemist. Wallenquist wilde hem eigenlijk niet laten gaan dus ik had de hoop al opgegeven. Toen er een nieuwe manager kwam bij het team heb ik het toch nog eens geprobeerd, en dit keer is het wel gelukt. Ik heb veel vertrouwen in Aniolkowski, wilde daar een ander talent voor laten gaan. Rawolf wilde graag nog wat cash dus ik vond het prima om Kirsch dan ook over te nemen. Een hele sterke renner die hopelijk een aantal kansjes per jaar krijgt.
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal CDC - UNO
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: