Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal IAM - DSQ

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Deal IAM - DSQ Empty
BerichtOnderwerp: Deal IAM - DSQ   Deal IAM - DSQ Emptyza 20 feb - 18:11:54

Naar IAM: Rudy Molard + Sebastián Henao + 7,5M
Naar DSQ: Martin Laas + Maximiliano Richeze

Met pijn in het hart verkoop ik Molard, die de laatste 2 jaren op recht zeer goed bezig is en nog een mooie stap in zijn carrière zet. Geen pijn heb ik bij het afscheid van Henao die niet lekker in de DSQ groep lag, en liever op de brommer dan achter de brommer reedt.

Ik had interesse in Laas, omdat ik denk dat hij nog wel een stapje kan maken als sprinter in de kleine rondes. Richeze neem ik 100% voor zijn relatief hoge stopvergoeding. Ik verwacht eigenlijk geen enkel punt meer van zijn kant. Maar aangezien hij 37 is, hangt hij zijn fiets hopelijk snel aan de wilgen.

Deze deal had behoorlijk wat voeten in de aarde waar Melvin en ik heel veel biedingen heen en weer hebben gestuurd. Dit bod werd in eerste instantie ook door Melvin naast zich neergelegd. Gelukkig kwam hij na een dag toch hierop terug omdat zijn andere deals geen doorgang vonden. Ik ga Laas met veel plezier volgen en hoop dat Molard het niet al te goed gaat doen de komende jaren.
Terug naar boven Ga naar beneden
MelvinBraam

MelvinBraam


Posts : 576
Join date : 09-11-19

Deal IAM - DSQ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal IAM - DSQ   Deal IAM - DSQ Emptyza 20 feb - 18:20:15

Hierbij komt Molard mijn team versterken. Molard heeft een leuke sv en scoort aardig punten. Laas is een leuke sprinter, maar heb hem ook al op wk2, hierom mocht hij wel vertrekken. Laas toont aan een leuke sprinter te zijn, maar kies in dit geval toch voor iets meer zekerheid. Richeze is rijdende sv en mocht vertrekken. Henao en geld waren nodig mij te doen overtuigen.
Bedankt Luc voor de goede onderhandelingen!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal IAM - DSQ
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal SAL - BIA
» Deal PDM - GBM
» DEAL RAB - TIS
» Deal PDM - VAC
» Deal UNI - TIR

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: