Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal BIA - CDC

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Timodej

Timodej


Posts : 1081
Join date : 11-11-19
Age : 32
Location : Rotterdam

Deal BIA - CDC Empty
BerichtOnderwerp: Deal BIA - CDC   Deal BIA - CDC Emptydi 23 feb - 8:02:41

Naar BIA: Schachmann Maximilian + De Plus Jasper
Naar CDC: Oomen Sam + Moniquet Sylvain + Vine Jay + 175

Een grote transfer waarmee ik één van mijn lievelings renners laat vertrekken om meer zekerheid en handelsmogelijkheden te creëeren.

Eigenlijk nog voor de transfer met Torsten goed en wel beklonken was, begon ik de onderhandelingen over Schachmann. Het begon met een open vraag of er iets mogelijk was, aangezien ik aan een groot geldbedrag kon komen. Na vele biedingen over en weer, zijn we bij bovenstaande deal uitgekomen.
Vertrekkend zijn de net gehaalde Sylvain Moniquet en Jay Vine. Vooral van die laatste ben ik heel benieuwd wat hij gaat doen. Omdat ik hem ook op WK2 heb, kon ik er iets makkelijker afstand van doen. Moniquet heb ik, zeker in vergelijking met de andere WK's, voor een prikkie op de kop getikt. Eigenlijk vertrekt ook hij dus tegen een bodemprijs weer uit m'n team. Dan Sammie Oomen. Mijn oogappeltje. Ik koos hem niet voor niets al als tweede renner in de draft, en geloof ook echt dat hij zal gaan vlammen in de toekomst. Dit ga ik alleen moeten gadeslaan vanaf een afstandje. De reden dat hij toch voor een tamelijk laag bedrag mag vertrekken is de onzekerheid. In dit spel zijn de puntenpakkers nou eenmaal makkelijker te verhandelen, en daar behoorde Sammie nog steeds niet  toe. De man die wij halen behoort daar dan zeker wel toe: Maximilian Schachmann. Kende zijn doorbraak bij het grote publiek in de giro in het team van Patrick Lefevre, en sindsdien bevestigt hij keer op keer zijn kwaliteiten. Bij zowel de Olympische spelen als het WK vindt hij een parkours op maat, en met deze transfer halen we dan ook goud naar het team. Goud betalen we dan ook in de vorm van een groot geldbedrag. Mijn eigenlijke doel voor dit geld was Olav Kooij, maar door het vallen van Teunissen moest Olav eerder naar de profs over. Te vroeg voor mij om over het geld te beschikken. Om de transfer rond te maken komt ook Jasper de Plus ons team versterken. Het jongere broertje van lijkt zich voorlopig nog te richten op zijn tijdrit, maar het lijkt niet uitgesloten dat hij zich verder kan ontwikkelen.

Jonatan, bedankt voor de onderhandelingen.


Laatst aangepast door Timodej op di 23 feb - 18:16:51; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Rawolf

Rawolf


Posts : 946
Join date : 16-11-20

Deal BIA - CDC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal BIA - CDC   Deal BIA - CDC Emptydi 23 feb - 8:32:05

Klopt, opzich ook nog wel vertrouwen in Schachmann maar vind dit een goeie prijs voor m. Door deze deal heb ik met afstand het hoogste budget wat eigenlijk 1 van dr voornaamste beweegredenen is.

Vine en Moniquet leuke talentjes die allebei best goedkoop het spel in zijn gekomen. Oomen weet ik het niet zo mee, prima renner en krijgt bij Jumbo ook wel wat vrijheid. Wie weet kan hij nog een stap zetten nu bij een nieuwe ploeg. Vertegenwoordigd sowieso wel een aardige waarde met eerder behaalde resultaten en zijn nog geringe leeftijd
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal BIA - CDC
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: