Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal UNI - LVT

Ga naar beneden 
AuteurBericht
rage

rage


Posts : 879
Join date : 11-11-19
Age : 33
Location : Oudenaarde

Deal UNI - LVT Empty
BerichtOnderwerp: Deal UNI - LVT   Deal UNI - LVT Emptywo 24 feb - 16:34:31

Naar Unibet (UNI): Fancellu, Alessandro + Robbe Ghys + Alejandro Ropero
Naar La Vie Claire - Terraillon (LVT): Jungels, Bob + Blikra, Erland

Motivatie volgt later
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Deal UNI - LVT Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal UNI - LVT   Deal UNI - LVT Emptywo 24 feb - 18:18:24

Deal Klopt, Met Jungels voegen we wat spankracht toe voor het AK bij WK 3. Ik hoop dat niet meer rijden voor ene Flip hem goed zal doen. Heeft sowieso niet heel veel concurrentie binnen de ploeg en gaat zich weer wat meer richten op de heuvels en de 1weeks koersen. Ik hoop op een herboren Jungels dit jaar. Blikra sprintertje van Uno X, misschien dat hij nog een klein stapje kan zetten.

Helaas moet ik wel afscheid nemen van Fancellu. Fancellu is mijn eerst gescoute jeugdrenner (WK 1)die uiteindelijk prof is geworden en dus tegelijkertijd ook een beetje sentiment met deze renner daarnaast geloof ik ook in zijn mogelijkheden. Heeft geen goed 2020 gehad maar daar zijn er meer van maar in 2018 en 2019 stond hij in de diverse jeugdcategorieën zijn mannetje. Onder de vleugels van Basso en Contador zal hij zich verder gaan ontwikkelen en gezien de warme connecties verwacht ik hem bij Trek Segafredo in 2022 ( was eigenlijk al in 2021 de bedoeling )
Terug naar boven Ga naar beneden
rage

rage


Posts : 879
Join date : 11-11-19
Age : 33
Location : Oudenaarde

Deal UNI - LVT Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal UNI - LVT   Deal UNI - LVT Emptyvr 26 feb - 14:32:13

In de wandelgangen wordt Fancellu omschreven als de nieuwe Nibali. Als prille 20'er dit etiket opgekleefd krijgen is niet evident. Hij liet zijn talent zien in de Tour of Antalya een maand ervoor had hij zijn pols gebroken. Ik heb het volste vertrouwen in de ploegleiding van Kometa zeker als je ziet wie er aan het roer staat.
In het kielzog van Fancellu volgen Ropero en Ghys.
Ropero wordt aanschouwd als een talent, die nog moet ontdekken in welk onderdeel hij kan uitblinken.
Ghys leek wel een soort van half god op WK te zijn. Ik heb op de drie wk's geïnformeerd naar hem maar ik slaagde er nooit in om hem te halen.
Door COVID heeft Robbe zich moeten herbronnen en versnelt gefocust op de weg.
Ik ben benieuwd hoe ver hij het kan brengen in de klassiekers. Hijzelf is niet meer tevreden met in beeld rijden (lees vroege vlucht), hij wil wachten tot de pre finale.

Jungels was op papier de kopman en ik geloof nog steeds in zijn kunnen. Maar er is gekozen voor een jeugdig project en dan moet je opofferingen maken.
Blikra zie ik niet meteen wat van gebeuren. Als ik zijn strava files bekijk dan verwacht ik weinig van 2021 tenzij dit fake is.. Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Deal UNI - LVT Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal UNI - LVT   Deal UNI - LVT Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal UNI - LVT
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal UNI - MAP
» Deal SKY - SAL
» DEAL UNO - TIS
» Deal MOL - COR
» Deal CAN - PDM

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: