Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal TIR - DQS

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Deal TIR - DQS Empty
BerichtOnderwerp: Deal TIR - DQS   Deal TIR - DQS Emptyvr 26 feb - 11:34:57

Naar TIR: Hart + C. Hamilton + Zoccarato
Naar DQS: L. Hamilton + Colleoni + Rota

Hart sympathieke renner met goede resultaten, maar buiten zijn GC uitslagen geen typische puntenpakker. Ik mitigeer ook het risico in mijn selectie een beetje door een absolute kopman in te ruilen voor een iets mindere (Hamilton) en een groot talent (Colleoni). Ik denk dat beide renners zich absoluut nog flink door ontwikkelen kunnen.

C. Hamilton, Zoccarato en Rota waren nodig om de deal compleet te maken. Hamilton had Peter meer vertrouwen in dan ik, dat vergemakkelijkt een deal natuurlijk. Rota vind ik een renner die zich het laatste jaar leuk ontwikkeld heeft, eens kijken of hij deze ontwikkeling door kan zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peter Post Forever

Peter Post Forever


Posts : 666
Join date : 09-11-19

Deal TIR - DQS Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TIR - DQS   Deal TIR - DQS Emptyvr 26 feb - 12:38:45

Deal klopt, motivatie volgt
Terug naar boven Ga naar beneden
Peter Post Forever

Peter Post Forever


Posts : 666
Join date : 09-11-19

Deal TIR - DQS Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TIR - DQS   Deal TIR - DQS Emptyza 27 feb - 11:16:03

Met Hart haal ik de giro winnaar van 2020 binnen. Reden om hem te halen en daar Hamilton en Colleoni voor te laten gaan is dat ik vind hier meer zekerheid op punten mee binnen te halen ook al is de concurrentie bij Ineos natuurlijk moordend. Hart is ook pas 25 en kan daardoor nog verbeteren en nog jaren mee. Ook zijn “werkende” fietsstijl spreekt me aan.

Tevens komt Chris Hamilton mijn team versterken. Ook pas 25 jaar en heeft in Polen en Down Under al leuke dingen laten zien. Vorig jaar gaf Kemna van DSM een interview waarin hij aangaf dat Hamilton en Hindley voor hun doorbraak stonden. Hindley deed dat vorig jaar en hopelijk dit jaar Hamilton.

Tevens komt Zoccarato over. Reed in zijn eerste koersen tussen de profs al goed mee (Valencia in het eerste groep van 37, in Almería net na de eerste groep. Zoccarato is een leuke klimmer en puncheur dus ben benieuwd wat het wordt.

Lucas Hamilton vertrekt, verwacht ik veel van zeker nu hij na vertrek van Adam Yates weer een plekje in de rangorde gestegen zal zijn bij BikeExchange. Colleoni vind ik ook een groot rondetalent alleen zal het nog wat jaren duren voordat ik verwacht dat hij punten gaat halen. Ook Rota gaat, leuke renner die ik bij Wanty zie uitgroeien tot een leuke puntenpakker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Deal TIR - DQS Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TIR - DQS   Deal TIR - DQS Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal TIR - DQS
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal COR - SAL
» Deal MOL - GBM
» Deal BOR - MAP
» Deal AST - ABS
» Deal TIR - VAC

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: