Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal CDC - TEL

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Rawolf

Rawolf


Posts : 951
Join date : 16-11-20

Deal CDC - TEL  Empty
BerichtOnderwerp: Deal CDC - TEL    Deal CDC - TEL  Emptyza 27 feb - 17:27:37

Naar CDC:

Ivo Oliveira
Rui Oliveira
Max Walscheid

Naar TEL:
Sam Oomen


Oomen heb ik niet zoveel mee, mocht wel weg. Denk dat hij bij Jumbo enigzins gevangen zit in het ploegenspel met veel knechtenwerk voor Roglic en andere. Gaat vast nog wel zn puntjes bij elkaar rijden maar ik reken liever op de nieuwe namen.

Vooral Walscheid met zijn sprint en tijdrit moet met resultaten kunnen komen, de Oliveiras zijn ondertussen niet meer op de leeftijd dat je ze echte talenten kan noemen maar ik heb toch steeds het idee dat ze beter zijn dan t lijkt. Wat slecht getimede valpartijen dragen daar mede aan bij. Vooral Rui in Gent Wevelgem vorig jaar, super sterk. Ivo had dan weer wat leuke uitschieters in de Vuelta. Met minder focus op de baan ligt het plafond voor de broertjes hoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Deal CDC - TEL  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal CDC - TEL    Deal CDC - TEL  Emptyza 27 feb - 19:44:02

Heb lange tijd gekeken of het wat zou worden met de gebroeders maar ze worden meer en meer knecht. Mosschien dat het er nog uir gaat komen maar verwachr het niet meer zo snel. Walscheid laat dit jaar toch wel wat zien met tt maar scoort daar niet al te veel mee. De sprint heeft hij nog iemand voor zich waar hij toch veel voor moet knechten.

Met oomen toch een jonge die het wel in zicht heeft om te kunnen scoren. Als hij weer op een goed niveau komt verwacht ik dat hij toch weer punten bij elkaar gaat rijden. Daarbij gaat hij bij jumbo zijn kansen toch wel krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal CDC - TEL
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal MOL - MAP
» DEAL VAC - TIS
» Deal NOV - VAC
» Deal MUN - TIR
» Deal BIA - ABS

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: