Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal PDM - BOR

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
hofsje

hofsje

Deal PDM - BOR Empty
BerichtOnderwerp: Deal PDM - BOR   Deal PDM - BOR Emptyzo 28 feb - 14:47:10

Naar PDM : Nicolas Roche + Edwin Avila
Naar BOR : Thomas De Gendt + Sander Armee

Naar Bora komen 2 aanvallend ingestelde renner die met regelmatig hun punten kunnen pakken als het peleton het rustig aandoet en Thomas De Gendt met regelmatig punten in een tijdrit

Roche en Avila vertrekken
Roche wordt bij Team DSM vooral gezien als mentor voor de jongeren waardoor ik punten voor hem bijna niet (meer) zie
Avila verlaat mijn ploeg alweer snel ,nog maar net binnen maar verlaat mijn ploeg voor renners die ik liever in mijn ploeg heb

Bedankt Torsten
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowtosti

Flowtosti

Deal PDM - BOR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal PDM - BOR   Deal PDM - BOR Emptyzo 28 feb - 15:03:55

klopt!

Qua waarde maak ik hier wel wat winst denk ik. De Gendt geen fan van. Niet gehaald voor zn punten maar zn stop. Armee rijdt dan wel regelmatig nog een leuk resultaat en zal wellicht zn waarde iets kunnen opkrikken.

Roche staat voor een veel hogere stop en is al weer wat jaartjes ouder, dus hopelijk stopt hij eerder dan de renners die vertrekken. Avila keerde kort geleden terug in het spel. Iets jonger, maar die zie ik nog wel leuk koersen voor zijn nieuwe team en daarmee hopelijk ook zijn stopvergoeding nog wat opleuken.

Deal kwam snel tot stand. Ook wel eens leuk!
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal PDM - BOR
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: