Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal TIS - FGU

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Jappe666

Jappe666


Posts : 155
Join date : 24-09-20

Deal TIS - FGU Empty
BerichtOnderwerp: Deal TIS - FGU   Deal TIS - FGU Emptyzo 28 maa - 18:33:07

Naar FGU: Geraint Thomas + Lorrenzo Manzin + Tosh Van der Sande
Naar TIS: Simon Carr + Sebastian Langeveld + 35

We laten Geraint Thomas, Lorrenzo Manzin en Tosh Van der Sande naar Rick's Faema vertrekken.
Thomas liet wel leuke resultaten optekenen in Catalonië, maar de weelde bij INEOS is natuurlijk erg groot en Thomas durft al eens wisselvallig te zijn, dus veel garanties biedt dat niet, waardoor ik er toch voor open stond om hem te laten gaan.
Met Manzin en Van der Sande laten we ook een kleine puntenpakker en een relatief jonge rijdende stop gaan, wat altijd leuk is om kwijt te zijn.

Met Carr haal ik opnieuw een jong talent binnen.
De Franse Brit stak er bij de jeugd niet echt bovenuit, maar stak afgelopen voorjaar nadrukkelijk de neus aan het venster in zowel ééndagskoersen als kleine rondes.
We nemen dan ook graag het gokje om te kijken hoe ver hij kan komen.
Om de deal rond te maken komt ook Langeveld richting ons team, die hopelijk na dit seizoen zal gaan stoppen.
Met daarbovenop ook nog 35 cash hopen we gewapend te zijn om nog meer leuke jonkies aan te trekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peter Post Forever

Peter Post Forever


Posts : 663
Join date : 09-11-19

Deal TIS - FGU Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TIS - FGU   Deal TIS - FGU Emptyzo 28 maa - 19:03:37

Deal besproken en akkoord bevonden
Terug naar boven Ga naar beneden
Rick Steggerda

Rick Steggerda


Posts : 809
Join date : 13-11-19
Age : 46
Location : Wijk bij Duurstede

Deal TIS - FGU Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TIS - FGU   Deal TIS - FGU Emptyma 29 maa - 12:15:22

Hoewel ik Carr gericht gehaald had vanwege zijn resultaten, overviel de aandacht voor hem mij. Er was veel interesse. Met Jasper vrij lang onderhandeld, over verschillende combinaties. Voor mij is Thomas een goede renner om nu te hebben. Ik heb een aantal renners rond 26 die nog wat wisselvallig zijn in punten. Daarnaast veel jonkies die de komende jaren was gaan scoren. Carr mocht ook daarom vertrekken; het brengt iets meer balans in mijn team. Thomas is ook mooi, omdat zijn 'seizoen' er nog aan komt.

Voor Jasper was een deal met Carr en Thomas alleen wat lastig qua onzekerheid. Een oude stop en geld voor hem, voor mij Manzin die lekker sprokkelt en Tosh die wellicht nog eens verrast, maar verder waarde vertegenwoordigd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Deal TIS - FGU Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TIS - FGU   Deal TIS - FGU Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal TIS - FGU
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: