Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal ARG - ABS

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Mochie07

Mochie07

Deal ARG - ABS Empty
BerichtOnderwerp: Deal ARG - ABS   Deal ARG - ABS Emptyma 29 maa - 13:56:02

Naar ARG: Guerreiro
Naar ABS: Mareczko + 40

Ruben Guerreiro gaat mijn team verlaten. In de giro vorig jaar heeft hij met de bergtrui en ene rit in de giro definitief zijn talent bevestigd.
Er was veel interesse in hem en hij kan uitgroeien tot een hele goede stabiele renner. Of hij daarmee ook een puntenpakker wordt moet hij nog bewijzen.

Mareczko zit na een kort WT avontuur weer waar hij thuishoort; bij een italiaanse PCT ploeg. Hier kan hij lekker puntjes sprokkelen en kopman zijn. Ik verwacht minder van hem dan van Guerreiro, maar ben er vrij zeker van dat hij de verwachtingen gewoon waar gaat maken. Begon het seizoen tevens goed en heeft ook nog een prima stop.

40 miljoen is nodig om het verschil te overbruggen en is altijd lekker om extra op de bank te hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

Deal ARG - ABS Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal ARG - ABS   Deal ARG - ABS Emptyma 29 maa - 14:35:12

Deal akkoord.

Ik had inderdaad interesse in Guerreiro. Andere combinaties vielen hierbij af én omdat ik al enkele sprinters heb, is het voor de balans goed in mijn team om een renner als Guerreiro erbij te hebben.

Dank voor het snelle onderhandelen!
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal ARG - ABS
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: