Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal TEL - ONE

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
bbflood

bbflood


Posts : 579
Join date : 28-01-20

Deal TEL - ONE Empty
BerichtOnderwerp: Deal TEL - ONE   Deal TEL - ONE Emptydi 20 apr - 18:39:15

Naar TEL:Daniel Savini + Joao Almeida
Naar ONE: David Dekker + James Knox + Fausto Masnada +15M

Sinds de geruchten over het vertrek van Almeida naar UAE ben ik wat gaan twijfelen over hem. Niet over zijn talent maar meer over zijn karakter. Het is meer gevoel dan feiten, maar dat heeft me wel doen besluiten open te staan voor een optie tot verkoop. Savini was nog een erfenis van de vorige manager die mocht gaan omdat ik over de limiet van 30 renner heen ga nu.

Dekker heeft in de UAE tour laten zien dat hij met de topsprinters mee kan. Denk zelf dat hij ook in meerdere klassiekers mee kan gaan doen op den duur.
Dan de 2 Wolfpacks. James Knox heeft na zijn 11e plek van de vuelta van 2019 zich nog niet echt doorontwikkeld. Toch denk ik dat de groei er nog niet uit is. Beetje Kelderman. Duurt even maar dan heb je ook wat. Verwacht zeker ook na het mogelijke vertrek van Almeida wat meer kansen.
Masnada is ook een renner die prima zijn eigen weg kan gaan als de kopman even verzaakt. Vorig jaar keurig 9e in de Giro. Ook voor hem zullen er kansen blijven komen.
Vansevenant en Honore zie ik toch meer als klassiekerrenners en wat minder als klassementrenners. Naast Evenepoel hebben ze dan toch wat minder opties. Alaphilippe zal het naar mijn idee als klassementsrenner ook niet meer gaan proberen. Hij zal moeite hebben om het niveau in de klassiekers bij te benen.

15M wilde ik erbij om mijn eigen waarde bepaling in balans te krijgen.

Koen bedankt voor de lange maar open onderhandeling. Ik blijf Almeida volgen en wens je er veel succes en punten mee.



Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Deal TEL - ONE Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TEL - ONE   Deal TEL - ONE Emptydi 20 apr - 20:16:45

Deal klopt.

Was op zoek naar een echte klassementsman die mee kan doen om de prijzen. Ik verwacht dat hij nog 1 of 2 stappen kan zetten. Met zijn tijdrit heedt hij veel kansen in kleine en grote rondes. Al trekt hij naar uae hij zal altijd wel zijn kansen krijgen in grote rondes. Savini leuk talent wat ook jog kan groeien en rijdt af en toe wel uitslagen in kleinere rondes.

Met dekker gaat er toch wel een talent weg. Dekker kan in de sprint mee maar ook in de klassiekers. Alleen waar zin. Max ligt weet ik jiet. Zal in mijn ogen toch meer als knecht gebruikt gaan worden. In de sprint en klassiekers toch een aantal mensen voor zich. Maar wie weet staat hij straks gewoin aan de top. Het liefste wil ik niet alle 2 de wolfpackers laten gaan maar het was nodig om de deal rond te krijgen. Ben benieuwd waar ze naar toe kunnen groeien. Dit jaar almeida en evenepoel voor zich. Waar ik dan toch denk dat vansevenant toch de klassiekers en rondes gaat rijden. Waardoor ze nog steeds moeten gaan knechten. We zullen zien.

Inderdasd bedankt voor de goede en lange onderhandelingen. Succes met de renners.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timodej

Timodej


Posts : 1089
Join date : 11-11-19
Age : 32
Location : Rotterdam

Deal TEL - ONE Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TEL - ONE   Deal TEL - ONE Emptyvr 23 apr - 13:43:49

Na overleg met alle betrokkenen zal deze deal aangepast worden vanwege een te groot waardeverschil.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Deal TEL - ONE Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TEL - ONE   Deal TEL - ONE Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal TEL - ONE
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal RAB-SKY
» Deal MUN - SAL
» Deal BIA - UNO
» Deal AND - MAP
» Deal PDM - IAM

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Afgeketste transfers-
Ga naar: