Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 1e Officiële waarschuwing ZwartebroekengeIetrui

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Bennyboy

Bennyboy


Posts : 2101
Join date : 02-11-19
Age : 34

1e Officiële waarschuwing ZwartebroekengeIetrui Empty
BerichtOnderwerp: 1e Officiële waarschuwing ZwartebroekengeIetrui   1e Officiële waarschuwing ZwartebroekengeIetrui Emptyma 17 mei - 9:09:54

Via deze weg willen wij melden dat ZwartebroekenGeIetrui een officiële waarschuwing krijgt.

Sinds 28 april 2021 is er niet meer ingelogd en er is ook geen activiteit geconstateerd. Je hebt tot en met vrijdag 21 mei 2021 23:59 de tijd je te melden in dit topic.

Groeten,

de admins


Laatst aangepast door ben_pronk op do 26 aug - 13:32:52; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
ZwartebroekengeIetrui

ZwartebroekengeIetrui


Posts : 230
Join date : 10-11-19
Age : 25
Location : Meppel

1e Officiële waarschuwing ZwartebroekengeIetrui Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1e Officiële waarschuwing ZwartebroekengeIetrui   1e Officiële waarschuwing ZwartebroekengeIetrui Emptyma 24 mei - 12:20:34

Ik zie dit nu pas, ik ben heel druk met school (ik heb deze periode extra vakken) en heb daarom weinig tijd gemaakt voor dit spel. Ik zou graag verder gaan als ik dit jaar afgerond heb met school.

BryanC en MelvinBraam vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Mochie07

Mochie07


Posts : 980
Join date : 09-11-19
Age : 29

1e Officiële waarschuwing ZwartebroekengeIetrui Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1e Officiële waarschuwing ZwartebroekengeIetrui   1e Officiële waarschuwing ZwartebroekengeIetrui Emptydo 27 mei - 13:33:04

Het is natuurlijk altijd mogelijk om een tijdje druk te zijn met wat anders. Vergeet dit echter niet te melden in het daarvoor bedoelde topic. Hierdoor is het natuurlijk ook begrijpelijk dat je deze post te laat zag, achteraf gezien stond de deadline ook vrij scherp (drie dagen).

Zie de waarschuwing als een signaal om dit volgende keer te melden.

Succes met het afronden van je studie! We zien je activiteit na dit schooljaar graag terug(neem aan rond 1 juli?).

Groeten,

De admins

ZwartebroekengeIetrui vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





1e Officiële waarschuwing ZwartebroekengeIetrui Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1e Officiële waarschuwing ZwartebroekengeIetrui   1e Officiële waarschuwing ZwartebroekengeIetrui Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
1e Officiële waarschuwing ZwartebroekengeIetrui
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Officiele waarschuwing Casperge3
» 1e officiële waarschuwing Jappe666 (AFC)
» 2e officiële waarschuwing Jappe666 (AFC)
» 1e officiële waarschuwing Pozzovivo112 (DIS)
» 1e officiële waarschuwing Clement (AND)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Gesloten onderwerpen-
Ga naar: