Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal LVT - RAB

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
kschiffmacher

kschiffmacher


Posts : 659
Join date : 01-11-19
Age : 37
Location : Harderwijk

Deal LVT - RAB Empty
BerichtOnderwerp: Deal LVT - RAB   Deal LVT - RAB Emptyzo 23 mei - 12:26:57

Naar LVT: G. Martin + D. Claeys + 15 miljoen
Naar RAB: M. Pedersen


Oud wereldkampioen Mads Pedersen komt Rabobank versterken. Heb altijd met een schuin oog Mads in de gaten gehouden en vaak was hij niet haalbaal of had ik zelf teveel twijfels. Mads is imo. iemand die hoge pieken heeft, maar ook diepe dalen kan kennen. Echter, het kan wel een heerlijke WK speler zijn. Reden genoeg om G. Martin te laten gaan.

G. Martin heeft Rabo veel gebracht. Heeft veel talent en is relatief jong. Hij hoefde daarom ook niet perse weg. Sterker nog, liever niet. Maar nu deed de kans zich voor om Pedersen te halen en heb ik niet getwijfeld. Het waren faire, open en lange onderhandelingen, maar dit is het resultaat.

Claeys is als pasmunt bijgevoegd omdat wij beiden van mening waren dat het plafond van Pedersen misschien iets hoger ligt dan Martin. Dat risico heb ik met het geld en Claeys dus voor rekening genomen. Daarbij zit Martin nu met de zomer op komst bij Teas. Dat is zonde, maar met oog op de toekomst is dit voor Rabo een prima deal.

Bedankt voor de onderhandelingen en heel veel succes met Martin en Claeys!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rawolf

Rawolf


Posts : 951
Join date : 16-11-20

Deal LVT - RAB Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal LVT - RAB   Deal LVT - RAB Emptyzo 23 mei - 18:37:16

Deal besproken en akkoord
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Deal LVT - RAB Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal LVT - RAB   Deal LVT - RAB Emptyzo 23 mei - 22:04:57

Met Mads ga ik een hele leuke renner missen die op meerdere vlakken mee kan doen voor overwinningen. Eind vorig jaar liet hij zien dat hij tot de absolute top kan horen. Maar Martin en wat extra's zijn toch voldoende om afscheid te nemen van één van mijn grootste namen.

Met Martin heeft LVT eindelijk een klassementsman binnen. Hoewel ik geen haast had met het afscheid van Mads, was het wel een doel om iemand voor het algemeen klassement binnen te halen.

Als Martin de komende jaren een puntenaantal haalt wat in de buurt komt van vorig jaar, het corona-jaar, is hij een vaste waarde in de top 30 puntentrekkers van dit spel.

Claeys is een leuke renner die hier en daar nog wat punten pakt en erg dichtbij een verhoging van zijn SV is. Hij kan nog wat mooie top 10 resultaten pakken de komende jaren.

Kelvin, bedankt voor de open, eerlijke en geduldige onderhandelingen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Deal LVT - RAB Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal LVT - RAB   Deal LVT - RAB Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal LVT - RAB
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal GMB - COR
» Deal MUN - CEP
» Deal VAC - RAB
» Deal UNI - MOL
» Deal UNI - MAP

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: