Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Verwachtingen Nationale Kampioenschappen 2021

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Mochie07

Mochie07

Verwachtingen Nationale Kampioenschappen 2021 Empty
BerichtOnderwerp: Verwachtingen Nationale Kampioenschappen 2021   Verwachtingen Nationale Kampioenschappen 2021 Emptywo 2 jun - 15:18:45

Hallo Allemaal!

Het leek me leuk om na het giro topic deze trend voort te zetten. Wat verwachten jullie van de nationale kampioenschappen? Het is natuurlijk heel leuk als je eigen renners in een truitje van hun land rond rijden. Het levert weliswaar niet zoveel punten op, maar ik vind het wel altijd leuk om te volgen wegens het moeilijk te controleren koersverloop en vreemde deelnemersvelden die uit balans kunnen zijn.

Vanuit mijn team:
Zonder het parcours in italie te hebben gezien, heb ik daar de meeste kanshebbers. Bettiol heeft topvorm getoond. Afhankelijk van het parcours kunnen ook Mareczko of Caruso verrassen.

In Nederland heb ik met Eekhoff en Roosen nummer 2 en 3 van vorig jaar aan de start staan. Hopelijk heeft Matthieu dus een off-day.

Verder laat Bystrom dit jaar goede vorm zien. Hij kan in het matige deelnemersveld in noorwegen zomaar verrassen. Gilbert komt dan weer met een sterk belgisch blok vanuit Lotto-Soudal aan de start. Wie weet kunnen ze dit goed uitspelen.

Tot slot ben ik benieuwd wat Jerman kan in Slovenie vanuit een vlucht of sprint. Maar dat deelnemersveld lijkt me te sterk voor hem.

Topfavorieten:
Bettiol

Outsiders:
Eekhoff, Gilbert, Bystrom, Roosen

Verder benieuwd naar:
Caruso, Jerman

Ik verwacht uiteindelijk 1 nationaal tricot van ABS in het peloton.

Voor de tijdrit benieuwd naar Price-Pejterson & Bettiol.

Mochie07 en Timodej vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

Verwachtingen Nationale Kampioenschappen 2021
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Algemeen :: Off Topic-
Ga naar: