Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal UNI - ABS

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast

Deal UNI - ABS Empty
BerichtOnderwerp: Deal UNI - ABS   Deal UNI - ABS Emptydi 15 jun - 10:32:19

Naar Unibet: Nils Eekhoff + 12,5 mil
Naar Aqua Blue Sport: Jake Stewart

Ik had Stewart eind vorig seizoen aangekocht voor +/- 80 mil. Hij toonde zich in het voorjaar met een uitschieter in de Omloop Het Nieuwsblad.
Jake is iemand die goed kan aankomen en zal zijn punten halen als het tot een groepsspurt komt.
Ik twijfel of hij zelf dominant kan rond rijden en dan nog kan scoren. Momenteel werd hij gediend door het wedstrijdverloop.
In tegenstelling. tot Jake maakt Nils wel de koers. Nils rijdt frequenter grotere wedstrijden maar zelf daar laat hij zich gelden. Vorig jaar was hij de factor die Matthews deed winnen in Plouay.

Toekomst zal het uitwijzen maar dat heb je steeds met transfers tussen talenten of jonge renners.
De 12,5 mil is een mooie toevoeging voor laters.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mochie07

Mochie07

Deal UNI - ABS Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal UNI - ABS   Deal UNI - ABS Emptydi 15 jun - 10:49:48

Deal klopt!

Wat Robin zegt is natuurlijk waar: Toekomst zal deze deal uitwijzen. Eekhoff en Stewart zijn in mijn ogen vergelijkbare renners. Stewart is 1,5 jaar jonger.

Eekhoff maakte vorig jaar veel indruk in Ploay door Matthews naar de overwinning te loodsen (en zelf 7e te worden). Hij is een man met veel inhoud en een goede sprint waardoor hij vooral in eendagskoersen goed uit de voeten kan. Zijn sprint en inhoud heeft me echter nog niet genoeg overtuigd om te zeggen dat hij een veelwinnaar gaat worden.

Stewart is natuurlijk ook een vraagteken. Echter liet hij bij de profs direct goede dingen zijn. In de tour du limousin vorig jaar werd hij 2x 2e in lastige ritten. Dit was een van zijn eerste koersen tussen de profs. Zijn 2e plaats in het nieuwsblad bevestigde dat hij na een zware koers een goed sprint in de benen heeft. Daarna raakt hij helaas geblesseerd waardoor het volgende hoofdstuk nog geschreven moet worden.

In mijn ogen is Stewart net iets sneller aan de meet en net 1,5 jonger, waardoor ik deze gok wil nemen (en 12,5 mil bij leg).
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal UNI - ABS
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: