Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal AND - BOR

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Hapsnurker

Hapsnurker

Deal AND - BOR Empty
BerichtOnderwerp: Deal AND - BOR   Deal AND - BOR Emptyza 19 jun - 9:43:28

Goedemorgen!

Naar Androni: Venturini + Teuns
Naar Bora : Cort + Brambilla + 5 miljoen

Wilde graag mijn team versterken met Teuns, renner die dit jaar zeker niet een goed seizoen draait maar ik zie daar een soort tweede Greg in, afgelopen jaren veel net niet en dat kwartje gaat de komen jaren hopelijk goed vallen.

Daarmee laat ik Cort gaan, hoefde niet weg. Blijf gecharmeerd van hem maar voorkeur ging uit naar Teuns.

Brambilla is in mij ogen over zijn hoogtepunt heen, zal links en rechts nog wat ere plaatsen halen maar niet meer de renner van weleer. Daarmee krijg ik in de vorm van Venturi een sprinter die steeds beter zijn weg kan vinden in het peloton. Paar jaar jonger is en in mijn ogen meer punten gaat opleveren.

We waren het eens dat er klein verschil was en dat wordt goed gemaakt met de 5 mil.

Bedankt voor de onderhandelingen en hopelijk doen we snel weer zaken 😉

Laatst aangepast door Hapsnurker op za 19 jun - 10:13:23; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
bbflood

bbflood

Deal AND - BOR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AND - BOR   Deal AND - BOR Emptyza 19 jun - 9:45:52

Besproken en akkoord.
hofsje

hofsje

Deal AND - BOR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AND - BOR   Deal AND - BOR Emptyza 19 jun - 23:46:09

Deal klopt

Even wat verandering weer bij Bora MCN komt erbij
Cort Nielsen begin dit jaar viel tegen voor hem maar lijkt de laatste tijd weer een prima vorm te hebben Romandie prima gereden als halve sprinter 19de geworden
En Occitanie 1x2de en 1x 1ste net voor aankoop nr 2 Brambilla die dan weer dit jaar erg sterk begon in Tour du Var waar hij de belangste rit won en het algemeen klassement won en pakt ook geregeld punten mee in de kleinere vooral italiaanse wedstrijden

Teuns verlaat mijn ploeg ,het is niet echt het seizoen van Teuns 2x 4de in PN en 7de in BB werd wel iets meer van verwacht hopelijk lukt het nog deze Tour
En Venturini gaat ook ,halve sprinter bij AG2R scoorde iig wat punten in de Dauphine maar vaak ook net maar een paar punten dus kon redelijk makkelijk weg

Bedankt voor de onderhandeling 😄
Gesponsorde inhoud

Deal AND - BOR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AND - BOR   Deal AND - BOR Empty

Deal AND - BOR
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: