Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Verwachtingen Tour de France

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Mochie07

Mochie07

Verwachtingen Tour de France Empty
BerichtOnderwerp: Verwachtingen Tour de France   Verwachtingen Tour de France Emptyza 26 jun - 10:50:06

ABS Staat dit jaar met een beperkte ploeg aan de start. Hieronder mijn verwachtingen:

Op papier staan twee goede klassementstoppers aan de start. Yates heeft echter aangegeven voor ritten te gaan in voorbereiding op de olympische spelen. Ik denk dat hij minimaal een rit gaat winnen, maar ik verwacht dus geen klassement. Uran daarentegen wordt als grootste outsider genoemd achter Ineos, Pogacar en Roglic. Ik verwacht top 5 als maximaal.

Gilbert en Elissonde mogen proberen een rit te pakken, al heb ik hier niet hele hoge verwachtingen. Hetzelfde geldt voor Delaplace en Gautier, waar die verwachting nog lager is.
Guarnieri zit in de sprinttrein van Demare, hij gaat deze ronde geen punten pakken.

Al met al heb ik erg veel zin in de tour en kijk ik uit naar Yates en Uran, maar ook vooral naar de strijd tussen de 2 beste klassmentsrenners ter wereld, tegen het sterkste blok ter wereld. Met leuke outsiders als Uran, Gaudu, Alaphilippe, en nederlandse hoop Kelderman erbij kan het een leuke tour worden!
Terug naar boven Ga naar beneden
hofsje

hofsje

BerichtOnderwerp: Re: Verwachtingen Tour de France   Verwachtingen Tour de France Emptyza 26 jun - 22:38:14

Bora  start met een leuke ploeg in de Tour

Bauke Mollema onduidelijk wat hij nou graag wil maar na dag 1 is hij prima bezig
Zelfde geldt voor Esteban Chaves een prima 11de plek terwijl Lucas Hamilton eigenlijk de kopman zou worden
Ben O'Connor na dag 1 op een redelijk achterstand top 10 wordt nu lastig maar top 15 is denk ik wel mogelijk
Dylan Teuns rijdt deze tour nog bij Bora ,hopelijk krijgt hij deze tour nog een aantal x de vrijheid om mee te gaan in de aanval en miss meestrijdend voor een dagzege
Thomas De Gendt die in de Giro wat tegenviel op aanvalskracht hopelijk lukt hem dat wat beter in deze grote ronde
Met overall dus een sterk blok waarvan we best veel van verwachten nog in de rest van de Tour De France
hofsje

hofsje

BerichtOnderwerp: Re: Verwachtingen Tour de France   Verwachtingen Tour de France Emptyza 10 jul - 19:21:43

Iig al 3 zeges met Teuns ,O'Connor en Mollema😄
Peter Post Forever

Peter Post Forever

BerichtOnderwerp: Re: Verwachtingen Tour de France   Verwachtingen Tour de France Emptyza 10 jul - 19:33:11

@hofsje schreef:
Iig al 3 zeges met Teuns ,O'Connor en Mollema😄

Lekker bezig! Kan ik helaas van mijn team niet zeggen Embarassed
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Verwachtingen Tour de France   Verwachtingen Tour de France Empty

Verwachtingen Tour de France
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Algemeen :: Off Topic-
Ga naar: